غیر فعال کردن آپدیت خودکار ps4
کنسول بازی ps4 از شناخته شده ترین کنسول های بازی در جهان است که در این گزارش از نمناک با غیرفعال کردن آپدیت خودکار ps4 در چند مرحله آشنا خواهید شد.

رفع مشکل آپدیت خودکار ps4

کنسول بازی ps4، از برترین و محبوب ترین کنسول های بازی در سطح جهان و کشورمان می باشد که دارای قابلیت های بسیار زیادی در کنار قیب خود یعنی ایکس باکس وان دارد که برای اطلاع از این قابلیت ها و تفاوت های این دو کنسول می توانید بر روی این لینـــــک کلیک کنید. از آنجائیکه می دانید این کنسول قابلیت اتصال به اینترنت را دارد که با استفاده از آن می توانید اقدام به بازی آنلاین کنید.

اما بصورت خودکار برخی از کنسول های ps4 به آپدیت خودکار در زمان اتصال به اینترنت، تنظیم شده اند که وقتی اینترنت را به این کنسول متصل می کنید، فورا آپدیت های عرضه شده برای ps4 و بازی های نصبی شما دانلود می شوند که این برای برخی از کاربران حس خوشایندی نیست. بنابراین اگر شما نیز با این مشکل روبرو شده اید، در ادامه این گزارش از نمناک با نحوه رفع مشکل آپدیت خودکار ps4 آشنا خواهید شد. همراه ما باشید.

1- در منو اولیه کنسول ps4، بر روی settings کلیک کنید و سپس در منو تنظیمات بر روی گزینه System کلیک کنید.

کنسول ps4

2- اینک بر روی گزینه Automatic Downloads در بالای صفحه کلیک کنید.

آدیت خودکار ps4

3- وارد پنجره جدید خواهید شد که در ان گزینه Application Update Files قابل مشاهده است و شما می توانید با استفاده از این گزینه، اقدام به خاموش روشن کردن آپدیت خودکار ps4 کنید. از این رو اگر شما تمایل به غیرفعال کردن آپدیت خودکار ps4 دارید ، باید تیک این گزینه را بردارید. به همین سادگی!

آپدیت خودکار ps4

توجه : اگر شما قصد دارید تا اقدام به فعال کردن آپدیت خودکار ps4 کنید، تیک گزینه گفته شده در قسمت بالا را به حالت فعال تغییر دهید تا در هنگام عرضه جدیدترین آپدیت ها برای ps4 و بازی های نصبی موجود در کنسول بازی ps4 بتوانید آنها را دانلود کنید.

رفع مشکل آپدیت خودکار بازی های کنسول ps4

3.88
این مطلب مفید بود ؟62
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
برچسب : پلی استیشن
وبگردی