مردان نامناسب ازدواج
در انتخاب شریک زندگی خود دقت کنید تا بعد از ازدواج از انتخاب خود پشیمان نشوید مردانی که برای ازدواج نامناسب هستند را بشناسید و از آن ها دوری کنید.

خانم ها، مردان نامناسب ازدواج را بشناسید

برای داشتن یک ازدواج موفق ملاک هایی بسیار مهم را باید در نظر گرفت که شاید کمتر کسی به آنها توجه می کند و بعد از گذشت زمان متوجه اشتباه در انتخاب خود می شود.

اصولا زنان به صحبت ها و گفته های مردان تکیه می کنند و به راحتی اعتماد خود را نشان می دهند این در حالی است که مردان رفتار زنان را ملاک اعتماد به آنها قرار می دهند این اصل ثابت می کند که زنان راحت تر می توانند مورد گول خوردن قرار گیرند اما به دور از تمام اینها باید قبل از ازدواج دقت بالایی در شناخت همسر آینده به کار گرفته شود و تنها با تکیه به یک سری کلمات و تعاریف آینده خود را خراب نکنید.

انتخاب شریک زندگی شوخی نیست، ازدواج با فرد نادرست می تواند زندگی شما را خراب کند. قرار گذاشتن با پسران بد و پسران بی مسئولیت قبل از ازدواج شاید مهم نباشد، اما ازدواج با آنها بدترین اشتباهی است که می توانید انجام دهید.

ازدواج با فرد مناسب ضروری است، و چون ما واقعا به شما اهمیت می دهیم، در این بخش از نمناک تصمیم گرفتیم انواع مردانی را که هرگز نباید با آنها ازدواج کرد رامعرفی کنیم. اهمیت نمی دهیم که او را چقدر دوستش دارید، چقدر خوش تیپ است یا چقدر پولدار است، با او ازدواج نکنید.

مردان نامناسب ازدواج

خانم ها؛ با این مردها ازدواج نکنید

مردان دروغگو

آیا او در مورد چیزهای کوچک دروغ می گوید؟ این ها چیزهای کوچکی است که با گذشت زمان بزرگ می شوند. اگر شما نمی توانید هر چیزی را که می گوید باور کنید، پس با او ازدواج نکنید.

مردان خسیس

این مرد لباس خوب و ماشین خوبی دارد اما هر بار که شما دوستان باهم بیرون می روید، او ادعا می کند که کیف پول خود را فراموش کرده و از شما می خواهد که پولش را پرداخت کنید.او همچنین به طور مداوم از شما کم کم پول قرض می گیرد و قول می دهد تا برگرداند.

خرج و هزینه بخش جدایی ناپذیر زندگی است البته تا حدی که منجر به ولخرجی نشود و اسراف را به همراه نداشته باشد. مردان خسیس با هزینه های ضروری هم مخالفت می کنند و با ایجاد مضیغه هایی مشکلات زندگی را تشدید می کنند.

مردان خسیس

پرکار بیش از حد، مردی که همه زندگیش کار اوست

این پسری بزرگ، سخت کوش و موفق است، اما کار او دائما از شما مهمتر است ، همیشه درحال سفر است و قرارهایتان را لغو می کند. هر زمانی که از او می خواهید که با والدین شما ملاقات کند، به نحوی انجام نمی دهد. اگر با او ازدواج کنید، از نظر مالی به شما کمک می کند، اما از بسیاری جهات ناراضی خواهید بود.

مردان پرکار

مرد سواستفاده گر

سوء استفاده قرار گرفتن از لحاظ روحی و احساسی برای هیچ زنی قابل تحمل نیست پس اگر در دوران نامزدی متوجه شدید که همسر آینده تان چنین رفتاری دارد حتما برای اصلاح این رفتار با او صحبت یا به مشاور مراجعه کنید.

پسر مامانی و وابسته به پدر و مادر 

این مرد شگفت انگیز است ، او می داند که چگونه از یک زن مراقبت کند و به درستی ارتباط برقرار کند.تنها مشکل این است که ریسمان پررنگ وابسته ای با مادرش دارد و به طور مداوم همه چیزها را به مادرش می گوید. اگر با او ازدواج کنید، با مادر او نیز ازدواج خواهید کرد.

مردان وابسته به مادر

ازدواج با مرد معتاد

اعتیاد سرمنشاء بسیاری از طلاق ها است چرا که مردی که اعتیاد دارد و وابستگی او به چیزی غیر از زندگی آن هم منفی است هرگز نمی تواند آینده ای خوب برای همسر و خانواده خود تامین کند و بدتر اینکه او خانواده خود را فدای اعتیادش خواهد کرد.

مردان تنبل و بیکار

مردی که قدرت کار و تلاش را در خود به واسطه تنبلی از بین برده است موجب آزار و ناراحتی و در نهایت مشکلات مالی می شود. در دنیایی که همه چیز برای پیشرفت وابسته به حرفه و درآمد است چطور می تواند زندگی بدون این دو ویژگی را تحمل کرد.

مردان تنبل و بیکار

مردان منزوی

ما همیشه نمی توانیم در زندگی فردی و شخصی خود محبوس باشیم علاقه به معاشرت در ذات انسان است و اگر این اصل نباشد حس کسالت و افسردگی حاکم می شود. مردانی که از رفت و آمد و جمع های دوستانه فرار می کنند کمبود های روانی خود را به همسرشان هم منتقل می کنند.

مردانی که دوستانشان همه چیز آنها هستند

رفاقت و دوستی لذتی دارد که نمی توان از آن چشم پوشی کرد اما اگر از حد معمول خود بگذرد دیگر نقاط مثبت آن به چشم نمی آید. مرد بعد از ازدواج باید بداند که وقت او تنها به خودش تعلق ندارد و آنها باید در زندگی و گذراندن وقت خود تغییراتی ایجاد کنند که در غیر این صورت مشکل ساز خواهد شد.

ازدواج با مرد رفیق باز

مرد نا امن و بی اعتماد

وقتی که او می بیند شما با دیگران صحبت می کنید و با دیگران ارتباط برقرار می کنید، همیشه غیرتی و عصبانی است، این نشانه بدی است. اعتماد در رابطه بسیار مهم است و حتی در ازدواج نیز بسیار مهم است. اگر او همیشه نسبت به هر فردی که نزدیک به شما است، غیرتی می شود و حسود است، سپس دو باره در مورد بودن با او در طول زندگیتان فکر کنید.

ولخرج

مسئولیت مالی بسیار مهم است. اگر او بیشتر در مورد ظاهر بطری هایی که در بیرون می خورید و طرح لباس هایش که باید توسط طراحان معروف طراحی شده تمرکز دارد تا صرفه جویی و پس انداز، قطعا او برای شما نیست.

مردانی که دنبال دعوا هستند و بحث را تمام نمی کنند

مبارزه در روابط خوب است و گاهی سالم است، اما اگر آنها هرگز پایان نداشته باشند، تعهدی وجود نخواهند داشت. زندگی و رابطه شما پر از مصالحه خواهد بود، اگر او به نظر شما گوش نمی دهد و تصمیمات خودش را تحمیل می کند ؛ او نشان می دهد که گوش می دهد، اما نمی فهمد که شما چه چیزی می گوئید، او قطعا ارزش زمان شما را ندارد.

ازدواج با فرد نامناسب

دارای محدودیت ذهنی

مردی که به شما اعتماد ندارد همیشه محدودیت هایی را برای شما اعمال می کند، مهم نیست که چقدر وفادار هستید یا چقدر دوستش دارید. این شرایط همیشه وجود خواهد داشت. او شما را از انجام کارهای عادی در زندگی متوقف خواهد کرد، از ترس اتفاق چیزهای بد. می تواند یک کابوس تبدیل شود.

متنفر از خانواده

داشتن مشکل با پدر و مادر گاهی پیش می آید و بروز اختلاف نظر بین والدین و فرزندان در هر سنی طبیعی است، اما این بدان معنا نیست که والدین خود را از زندگیتان بیرون ببرید. خانواده ما جایی است که ما متولد و بزرگ شده ایم، و نمی توانیم خانواده ام را فراموش کنیم.

به یاد داشته باشید که مردی که پدر و مادر خود را به سرعت می تواند فراموش کند، شما را در یک یا دو روز فراموش خواهد کرد. اگر او از والدینش متنفر است، پس نمی تواند با خانواده خودش هم خوب رفتار کند او مرد خانواده نیست.

با این مردان نامناسب هرگز ازدواج نکنید

4.6679
این مطلب مفید بود ؟62257
منبع : بخش سبک زندگی نمناک/ن/ز.ت
وبگردی