شهرام شکوهی
شهرام شکوهی خواننده محبوب موسیقی پاپ پس از انجام جراحی قلب (آنژیو) با انتشار عکسی از دخترش در بیمارستان از مردم و هواداران تشکر کرد.

شهرام شکوهی خواننده موسیقی پاپ که برای دومین بار جراحی قلب را انجام داد پس از انجام دومین عمل با انتشار تصویر زیر در کنار دخترش از هوادارانش تشکر و قدردانی کرد.

فیس بوک شهرام شکوهی

متن پیام شهرام شکوهی پس از آنژیو قلب به شرح ذیل است:

سلام

خداوند را شاکرم نه فقط برای اینکه خطر گرفتگی 99 درصدی یکی از رگهای قلبم را بموقع درمان نمود بلکه...
... بخاطر اینکه این فرصت را به من داد تا اگر نعمتی به من داده تا به شما خدمت کنم بتوانم همچنان خدمتگزار کوچک شما بزرگان باشم
.... بخاطر اینکه افتخار کنم به شما عزیزانی که با خلوص نیت و از ته دل من کوچکترین را با دعاهای خالصانه تان سرشار از عشق و امید نمودند
... بخاطر اینکه فهیم ترین و بهترین هواداران دنیایید که به اذعان ادمینهای محترم پیچ از نزدیک به 9000 کامنت تعداد کامنتهای....
 
دختر شهرام شکوهی در کنار تخت پدر پس از عمل جراحی قلب را در زیر مشاهده می کنید.
 
شهرام شکوهی در کنار دخترش
 
سال گذشته نیز شهرام شکوهی جراحی قلب را انجام داده بود و پس از عمل کنسرتی در اهواز برگزار کرد که در حین اجرا دچار مشکل شد.
شهرام شکوهی با ترانه "دل دیوونه" و در میان تشویق و استقبال پرشور حاضران در سالن به روی صحنه آمد و کنسرت خود را شروع کرد.
شهرام شکوهی پس از خواندن چند ترانه به حاضران در سالن گفت:من عمل قلب داشتم و همین دیروز از بیمارستان مرخص شدم و از شما پوزش می طلبم اگر صدایم یاری نمی کند.
 
شهرام شکوهی در کنسرت اهواز

شهرام شکوهی پس از عمل جراحی قلب + تصاویر

4.828
این مطلب مفید بود ؟271
برگرفته از هنرآنلاین ، ایسنا - /م
برچسب : شهرام شکوهی
وبگردی