برنامه handy call
زمانی که گرم برنامه یا یک بازی مهیج هستید و رکورد خوبی هم ثبت کرده اید یک تماس ورودی میتواند همه چیز را به هم بریزد که با یک اپلیکیشن می توانید مانع از آن شوید.

با این برنامه با خیالت راحت به تماس هایتان پاسخ بدهید

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که در زمان استفاده از برنامه و.. در گوشی همراه تماس ورودی دریافت کرده اید و همه چیز به هم خورده است برای حل مشکل کافیست...

 
برنامه
با این برنامه هنگام تماس ورودی بازی گوشی قطع نمیشود
 
گاهی می توان جواب داد و صفحه ای که در حال کار کردن در آن بودید و همه چیز به هم بخورد و گاهی منتظر می شوید تا زنگ خوردن به پایان برسد و شما به ادامه کارتان بپردازید.
در این بخش راهی را به شما معرفی می کنیم که بدون ایجاد هیچ اختلالی در کارتان بتوانید به تماس دریافتی پاسخ داده و بعد از آن به کارتان بپردازید.
برای اینکه تماس ورودی را بدون اختلال در کارهایتان مدیریت کنید میتوانید از اپلیکیشن HANDY CALL  استفاده کنید.
 
برنامه
 
کارکردن با این اپلیکیشن جالب و آسان است به طوری که در زمان دریافت تماس ورودی این اپلیکیشن تماس دریافتی را به صورت شناور و پنجره ای کوچک بر روی صفحه نمایش نشان می دهد. منوی handy call مثل یک پاپ آپ بر روی برنامه ای که در حل انجام در آن محیط هستید نمایش داده می شود و به شما امکان دریافت و یا رد تماس را می دهد. همچنین باقرار دادن صدای تماس گیرنده برروی اسپیکر میتوانید تماس را برقرار کنید.
 
برنامه
 
این اپلیکیشن همانند بسیاری از اپلیکیشن ها امکان انتخاب اشکال متفاوت را نیز برایتان فراهم می کند که به راحتی می توانید آن را دانلود و استفاده کنید.
 

بدون قطع بازی و برنامه گوشی به تماس ورودی پاسخ دهید

3.693
این مطلب مفید بود ؟6726
منبع : نمناک /ن
وبگردی