نیکی کریمی
در میان کارگردان های مطرح جشنواره فجر امسال نیکی کریمی به عنوان تنها کارگردان زن در جشنواره فجر 38 حضور دارد.

حضور نیکی کریمی در جشنواره فجر 98

بخش سودای سیمرغ از مهم ترین بخش های جشنواره فیلم فجر است که هر ساله با حضور فیلم های متعدد از بخش های خبرساز جشنواره به حساب می آید. امسال هم به مانند سالهای گذشته فیلم های زیادی برای رقابت در جشنواره اعلام آمادگی کرده اند که از میان آنها چند فیلم برای حضور در بخش سودای سیمرغ و رقابت اصلی جشنواره انتخاب میشوند.

کارگردان های سرشناس زیادی فرم حضور در جشنواره فجر را پر کردند و فیلم هایشان را به دفتر جشنواره تحویل دادند که در میان آنها نام نیکی کریمی به عنوان تنها کارگردان زن جشنواره امسال به چشم میخورد.

نیکی کریمی

نیکی کریمی با فیلم آتابای در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حاضر میشود و بار دیگر تجربه خود را به عنوان تنها کارگردان زن جشنواره فجر تکرار میکند.

نیکی کریمی

این بانوی هنرمند به عنوان کارگردان در سی و سومین جشنواره فیلم فجر با فیلم شیفت شب حضور داشت و در آن دوره از جشنواره فجر هم به عنوان تنها کارگردان زن به رقابت با دیگر فیلمسازان کشور پرداخت و جایزه ویژه هیات داوران را دریافت کرد.

نیکی کریمی در این دوره از جشنواره فجر با فیلمسازان دیگری چون مسعود کیمیایی، مجید مجیدی، ابراهیم حاتمی کیا،بهروز شعیبی ،مهران احمدی ، مجید توکلی، رضا درمیشیان، محمدحسین مهدویان، سعید ملکان، سامان سالور، حمیدرضا قربانی، محمدحسین مهدویان، سهیل بیرقی، ابراهیم ایرج زاد و ... به رقابت خواهد پرداخت.

نیکی کریمی

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه زاده 12 تا 22 بهمن ماه با حضور گسترده فیلم سازان و هنرمندان برگزار میشود.

دکتر محمد احسانی ، دکترمحمود اربابی، همایون اسعدیان، یلدا جبلی ، رضا درستکار، سید محمود رضوی و دکتر حسین کرمی اعضای هیات انتخابی فیلم های بخش سودای سیمرغ در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر هستند که موظفند تا 15 دی ماه اسامی فیلم های راه یافته به بخش سودای سیمرغ را معرفی کنند.

نیکی کریمی تنها کارگردان زن جشنواره فجر امسال

1.73
این مطلب مفید بود ؟12
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
وبگردی