مازیار فلاحی
هواداران مازیار فلاحی در بیانیه ای از حذف خواننده مورد علاقه شان از سریال قلب یخی خواهان عذر خواهی رسمی تهیه کننده قلب یخی از این خواننده و دوستدارانش شدند.

در پی حذف مازیار فلاحی از سریال یخی بیش از هفتصد نفر از دوستداران و هواداران این خواننده ، در بیانیه ای نسبت به حذف خواننده مورد علاقه شان از سریال قلب یخی واکنش نشان دادند.
در بخش هایی از این بیانیه آمده:

مازیار فلاحی و گیتارش

متاسفانه علیرغم استفاده از تصویر مازیار فلاحی در روی پوستر این مجموعه و خبررسانی هایی مبنی بر حضور سکانس های این خواننده در این سریال که در اکثر رسانه ها رسمی کشور نیز منتشر شده است، متاسفانه شاهد این بودیم که در یک اقدام غیرحرفه ای، از علاقه دوستداران این خواننده سوء استفاده شده و مسئولین و عوامل این سریال نیز پس از پیگیری های فراوان، برخی مشکلات داخلی مجموعه را دلیل اصلی حذف سکانس های مازیار فلاحی دانسته اند و جالب اینجاست که در رفتاری دور از هر گونه منطق، خبر از انتشار سکانس های مازیار فلاحی در فضای مجازی داده اند! کانون هواداران مازیار فلاحی که از هزاران نفر از دوستداران این خواننده تشکیل شده است، از مسئولین فرهنگی کشور تقاضا دارد که نسبت به این قبیل رفتار ها واکنش نشان دهند و رسیدگی های لازم صورت پذیرد. در انت ها نیز خواهان عذر خواهی رسمی تهیه کننده قلب یخی از این خواننده و دوستدارانش هستیم.

مازیار فلاحی

پیش از این مازیار فلاحی در کنسرتی که در تالار شهر جزیره کیش روی صحنه برده بود ضمن اعتراض به حذف سکانس هایش در سریال قلب یخی گفته بود:دوستان بالاخره معرفت خرج دادند و سریال قلب یخی را منتشر کردند، با اینکه ما نیز در سریال بازی کرده بودیم ولی به خاطر نیمه کاره ماندن سکانس های حضور ما، صحنه های گرفته شده از ما به کل حذف شد.

 

بازیگران قلب یخی

قلب یخی نام مجموعه ای تلویزیونی خانگی ساخت ایران می باشد که در 3 فصل (فصل اول 11 قسمت (11 مجموعه یک قسمتی)، فصل دوم 16 قسمت (8 مجموعه دو قسمتی) و فصل سوم 31 قسمت (15 مجموعه دو قسمتی) که فصل اول و دوم به کارگردانی محمدحسین لطیفی و نویسندگی حامد عنقا و فصل سوم به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی سارا خسروآبادی و علیرضا بذرافشان می باشد. این مجموعه نخستین سریال شبکه نمایش خانگی در ایران می باشد.

الناز شاکردوست ، نسرین مقانلو مهراوه ، شریفی نیا ، حسین یاری ، مهران مدیری ، رضا عطاران ، هدیه تهرانی ، حمید گودرزی ، آشا محرابی ، حمید فرخ نژاد و... بازیگران این سریال هستند.

اعتراض هواداران مازیار فلاحی + تصاویر

3.67
این مطلب مفید بود ؟52
برگرفته از موسیقی ما - / ک
وبگردی