احسان علیخانی

کابوس احسان علیخانی! + تصاویر

تاریخ انتشار : 5 مرداد 1393کد مطلب : 7859زمان مطالعه : 2 دقیقه
فرهنگ فلاح نابغه ایرانی که در سن 28 سالگی دکترای فیزیک دارد میهمان برنامه ماه عسل بود و احسان علیخانی در این برنامه از اتفاقی خانمانسوز پرده برداشت.

در بیست و هشتیمن روز از ماه مبارک رمضان احسان علیخانی پس از پخش تیترآژ آغازین روبروی اولین مهمان برنامه نشست تا شنونده روایت قصه ی مهمانش باشد.

دکتر فرهنگ فلاح 25 ساله در خصوص خود و قصه اش گفت:دکترای فیزیک دارم درحال حاضر هم درحال تحصیل در مقطع فوق دکترا هستم وهمچنین در دانشگاه تدریس می کنم.
وی افزود:دوازده سالگی دیپلم گرفتم و درسن سیزده سالگی وارد دانشگاه علم وصنعت شدم.
علیخانی روبه مهمان گفت:یعنی الان ما باید به شما نخبه بگوییم ؟ بعد با مزاح افزود:باشه شما نخبه، ما تخمه، پس از گفتن این جمله ناگهان خودعلیخانی هم از بیان این جمله شوکه شد و بلافاصله برای رفع آن گفت:البته این دیالوگ محمد پیوندی است برای او دست بزنید ما را با تلاشهای خودش شرمنده کرده وبعد تمام عوامل پشت صحنه به افتخار محمد پیوندی کف زدند،علیخانی که متحیرو مبهوت جمله ی ناخواسته ی خودش شده بود از مهمان سوال کرد؟ داشتیم چه چیزی می گفتیم؟

علیخانی در ماه عسل

سپس افزود:در دانشگاه به تو نمی خندیدند؟ می دانی که به رتبه یک ها چه لقبی می دادند؟

مهمان گفت:درسخوان؛

علیخانی نیشخندی زد و گفت:درسخوان! ما هم به همین اکتفا می کنیم.
فرهنگ فلاح در خصوص تحصیل در رشته فیزیک عنوان کرد:از سن ده سالگی مجلات نجوم می خواندم ودرسن دوازده سالگی تصمیم قطعی برای تحصیل در رشته فیزیک را گرفتم. البته در خانواده هم این رشته مرسوم بود خواهر بزرگم دکترای ریاضی ودوخواهر دوقلوی دیگرم هم دکترای شیمی و فوق لیسانس نویسندکی رادیو دارند البته پدرم کارشناس برق ومادرم خانه دار است و من هم بدنبال این مسیرگام برداشتم.

علیخانی رو به مهمان با حرص گفت:بابت درسخوان بودنت و همچنین وجه تفاوتت با خودم حرص می خورم وآگاهم چقدر هم بچه ها در دوران تحصیل از دست تو حرص می خوردند؛ و پرسید کاربرد انتگرال در زندگی چیست؟
مهمان گفت همه جا کاربرد دارد حتی در دکور شما هم استفاده می شود.

احسان علیخانی

علیخانی در ادامه گفت:اتفاق خانمان سوزی بود وخیلی این درس را افتادم بعد با خنده افزود ما این دکور را بدون انتگرال ساختیم. در پایان علیخانی رو به دوربین و دانشجویان دکتر فرهنگ فلاح خاطرنشان کرد:از گفتگوی من با استادتان سواستفاده نکنید.

 علیخانی دربخش بعدی میزبان دو مادربزرگ و پدربزرگ بود .مادربزرگ اول 79 سال سن داشت و با وجود 8 فرزند، 16 نوه و یک نتیجه به تحصیل ادامه داده بود و هم اکنون درترم آخر رشته الهیات مشغول به تحصیل بود. مادربزرگ دوم 68 ساله، در رشته مهندسی کشاورزی مشغول تحصیل بود .پدربزرگ سوم هم 80 سال سن داشت وبا وجود 3 فرزند و 2 نوه،امسال در کنکور قبول شده بود.

کابوس احسان علیخانی! + تصاویر

4.466
این مطلب مفید بود ؟588
برگرفته از باشگاه خبرنگاران - / ک
وبگردی