دوربین عکاسی
دوربین های canon با قدرت تفکیک پیکسل های بی نظیر لذت یک عکاسی واقعی را ایجاد می کنند که در بین مدل های مختلف آن 70d جزو بارزترین هاست که در این بخش با آن آشنا خواهید شد.

بررسی دوربین عکاسی 700d کنون

کمپانی کانن پس از موفقیت دوربین 60D مدتی ست که مدل تازه تری از سری دوربین های SLR رده ی میانی خود به نام 70D را به بازار عرضه کرده که نسبت به مدل های قبلی از مزایای بیشتری برخوردار است.

 
دوربین عکاسی
 
سنسور تقویت شده ی 20.2 مگاپیکسلی 70D از نوع CMOS و دارای آرایش پیکسلی دوگانه است و در نتیجه دوربین هنگام فیلمبرداری یا عکاسی با حالت نمایش زنده از دقت فوکوس بسیار بهتری برخوردار شده است به طوری که فوکوس کردن با این مدل هنگام فیلمبرداری بسیار ملایم، دقیق و سریع یعنی همانند دوربین های هندی کم خواهد بود. البته این سنسور در قطع APS-C یعنی اندازه ی 22.5x15 میلیمتر ساخته شده لذا دارای ضریب برش یا ضریب فاصله ی کانونی معادل 1.6 است.  
 جالب است بدانید که در حالت استفاده از منظره یاب تک لنزی انعکاسی (چشمی) نیز این مدل همانند مدل 7D دارای 19 نقطه فوکوس خودکار است که در سطح تصویر پراکنده شده اند. 
 
دوربین کنون
 
در این مدل در شرایط معمول امکان تنظیم حساسیت در محدوده ای بین 100 تا 12800 به راحتی فراهم شده و با اعمال تنظیمات ویژه امکان افزایش این مقدار تا 25611 هم وجود دارد. به دلیل استفاده از پردازنده ی DIGIC +5 این دوربین از سرعت پردازش بالایی برخوردار است و لذا به راحتی قادر به عکاسی پیاپی تا 7 فریم بر ثانیه شده است. 
 این دوربین با دارا بودن نوعی سیستم Wi-Fi داخلی از مدل های مشابه پیشی گرفته است که امکانات وسیعی شامل کنترل از راه دور با استفاده از تلفن های همراه هوشمند، به اشتراک گذاری و ذخیره ی تصاویر فراهم می کند. گفتنی ست این مدل علاوه بر پشتیبانی از کارت های حافظه SD قابلیت ذخیره فایل بر روی SDHC و SDXC و همچنین سازگاری با کارت های فوق سریع (UHS-I) و کارت های پیشرفته ی Eye-Fi را نیز دارد. 
 دقت و همان زوم 98 درصدی در کادربندی با چشمی، برخورداری از حداکثر سرعت شاتر یک هشت هزارم ثانیه، امکان نصب GPS، فیلمبرداری به صورت فول HD و امکان تنظیم دستی وایت بالانس از 2 هزار تا 11 هزار کلوین از دیگر خصوصیات این دوربین جدید شرکت کانن است که بدنه این دوربین باطری 755 گرمی دارد وقیمت آن 1200 دلار است.
 
 

ویژگی های جدیدترین دوربین عکاسی کنون canon

3.39
این مطلب مفید بود ؟63
برگرفته از عکاسی /ن
برچسب : دوربین
وبگردی