علی ضیا
مخاطبان برنامه ویتامین 3 این برنامه را با اجرای علی ضیاء میشناسند ولی علی زاهدی تهیه کننده برنامه دلیل غیبت علی ضیا را خدمت سربازی این مجری عنوان کرد.

علی زاهدی تهیه کننده برنامه ویتامین 3 درباره سری جدید برنامه تلویزیونی ویتامین سه گفت:در سری جدید تعداد مجری ها زیاد شده و ما در هر برنامه بخش های نمایشی و گزارشی بسیاری داریم. در حقیقت ریتم برنامه تندتر شده است. در حال حاضر و فصل تابستان نیز برنامه از ساعت 8 الی 9:30 صبح پخش خواهد شد و در فصل پاییز نیز به روال سابق ساعت 6:30 به روی آنتن خواهد رفت.

علی ضیا در برنامه ویتامین 3

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره تغییر مجری برنامه نیز گفت:پیش از این آقای ضیاء اجرای برنامه را برعهده داشت و هر روز به مدت یکسال و نیم صبح ها ساعت 5 صبح به استودیو می آمد که کار خسته کننده و سختی است. ضمن اینکه ایشان سرباز است و فعلا نمی تواند به روال سابق برنامه را اجرا کند. خود آقای ضیاء هم سال گذشته اعلام کرد دیگر نمی تواند به این شکل برنامه را اجرا کند به همین دلیل ما هم تصمیم گرفتیم که در سری جدید تعداد مجری ها را افزایش دهیم تا با مشکلات این چنینی مواجه نشویم.

علی ضیا با لباس سربازی

وی ادامه داد:یک خبرنگار ثابت (علی مرادی) اجرا و گفت وگو با مهمانان مرد را برعهده دارد و یک خانم مجری ثابت نیز کار گفت وگو با مهمانان خانم را انجام خواهد داد. ضمن اینکه هر روز صبح سه خبرنگار بخش های مختلف این مجله را ورق میزنند.

علی ضیا به سربازی رفت + تصاویر

4.1198
این مطلب مفید بود ؟16335
برگرفته از فارس - / ک
برچسب : علی ضیاء
وبگردی