ماشین حساب
رسم نمودارهای پیچیده همواره یکی از مهم ترین پرسش ها برای هر یک از ما می باشد که در این مطلب از نمناک شما را با ماشین حساب کاملا حرفه ای با رسم نمودار آشنا خواهیم کرد.

ماشین حساب مهندسی با رسم نمودار

یکی از مهم ترین چالش های دانشجویان رشته مهندسی در حل مسائل سخت و پیچیده، وسیله ای کاربردی می باشد که بتواند به کمک آن معادلات مختلف را تنها در چند ثانیه بصورت کلی بدست بیاورد. از این رو اگر شما هم به دنبال چنین وسیله کاربردی و منحصر بفردی هستید، در ادامه این مطلب از نمناک قصد داریم شما را با ماشین حساب حرفه ای به همراه ویژگی ها و همچنین مشخصات کامل آن به شما معرفی کنیم که می توانید از آن برای حل معادلات مختلف استفاده کنید. همراه ما باشید.

ماشین حساب کاسیو fx-cp400

ماشین حساب حرفه ای

ماشین حسابی که ما قصد معرفی آنرا به شما عزیزان داریم، ماشین حساب کاسیو fx-cp400 می باشد که یکی از بهترین ها و شناخته شده ترین ابزارهای همراه برای انجام معادلات مختلف و پیچیده و همچنین حل معادلات مختلف به همراه رسم نمودار است که اگر شما به دنبال ماشین حساب حرفه ای که دارای این قابلیت ها است را پیشنهاد می کنیم.

اما چرا و به چه دلیل باید ماشین حساب کاسیو fx-cp400 را خریداری کنیم؟

همان گونه که گفته شد، این ماشین حساب دارای قابلیت های مختلفی می باشد که از مهم ترین آنها می توان به صفحه نمایش بزرگ و رنگی آن اشاره کرد که با دیدن این ماشین حساب فورا جذب توجه می کند که یقینا کاربر علاقمند است تا هزینه ای که برای یک ماشین حساب با صفحه نمایش عادی و قدیمی می کند، با هزینه کمی بیشتر بتواند ماشین حساب حرفه ای تر و همچنین با صفحه نمایش رنگین را خریداری کند. در ادامه با ویژگی های اصلی این ماشین حساب آشنا خواهید شد؛

کاسیو fx cp400

1- صفحه نمایش عمودی که قابلیت روتیت کردن دارد

2- صفحه نمایش 4.8 اینچی تمام رنگی 

3- نمایش واضح و شفاف گراف، فرمول ها و...

4- قلم کاربردی برای رسم گراف

5- محیط کاربری آسان و زیبا

6- قابلیت افزودن کیبورد به صفحه نمایشگر

7- قابلیت رسم گراف بر روی عکس

8- نمایش چند معادله بر روی نمودار

9- دارا بودن برنامه مالی

10- حل مسائل سخت و پیچیده و...


قیمت ماشین حساب کاسیو fx-cp400

قیمت کاسیو fx cp400

ماشین حساب کاسیو در عین دارا بودن قابلیت های مختلف، دارای قیمت مناسب می باشد که نسبت به سایر ماشین حساب هایی که تمامی این قابلیت ها را دارند، ارزان تر می باشد. نرخ جهانی این ماشین حساب حدودا 294 دلار و در داخل کشور به قیمت حدودا 2 میلیون تومان به فروش می رسد که به دلیل نوسانات نرخ ارز کمی گران قیمت می باشد.

 

ماشین حساب مهندسی کاسیو fx-cp400 با رسم نمودار + قیمت

4.230
این مطلب مفید بود ؟255
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
برچسب : ماشین حساب
وبگردی