گوشی اندروید یا گیم پد
بازی های کامپیوتری همیشه یک تنوع در زندگی افراد است و حال با تبدیل گوشی به گیم پد هم در هزینه صرفه جویی می شود و هم لذت بازی را دو چندان میکند.

چگونه گوشی خود را به یک گیم پد تبدیل کنیم؟

 آیا تا به حال به فکر خرید گیم پدی برای بازی پلتفرمر جدید برای کامپیوتر خود هستید؟از طرفی نمی خواهید که هزینه زیادی متحمل شوید؟

بازی کامپیوتری

 

ideum راه حلی  مناسب برای خواسته شما پیدا کرده است.نرم افزاری   با به روز رسانی اپلیکیشن کنترل مجازی بازی GestureWorks را برای محیط اندرویدی ارائه می دهد.

این نرم افزار با بروز رسانی حالات بازی در اپلیکیشن کنترل کننده مجازی، و همچنین پشتیبانی از اندروید، به شما این امکان را می دهد تا بدون استفاده از گیم پد یا دکمه های روی صفحه نمایش و با استفاده از تلفن هوشمند یا تبلت خود، بازی را هدایت کنید. همچنین شما می توانید برحسب نیاز و نوع بازی ، کنترل ها را برای خود تنظیم کنید، مثلا سایز کنترلرها را کوچک و بزرک کنید یا جای هر کدام را تغییر دهید. نرم افزار جدید استانداردهای گرافیکی تری را پشتیبانی می کند تا  سازگاری بیشتری با بازیهای مورد علاقه شما داشته باشد.

شما با پرداخت 15 دلار می توانید نسخه کامل نرم افزار که درsteam   قابل دسترسی است را دریافت کنید.هزینه ای که کمتر از خرید یک گیم پد می باشد.

تبدیل گوشی اندروید به گیم پد

3.625
این مطلب مفید بود ؟187
برگرفته از اینگجت -/ف
برچسب : تلفن هوشمند
وبگردی