دوربین سلفی

دوربین سلفی سونی + عکس

تاریخ انتشار : 1 شهریور 1393کد مطلب : 8092زمان مطالعه : 1 دقیقه
امروزه یکی از بزرگترین تفریحات افراد گرفتن عکس سلفی است. شرکت سونی با ارائه محصول جدید خود به نام دوربین سلفی سونی کار را بر همه آسوده کرده است.

دوربین سلفی سونی رونمایی شد

 روز جمعه شرکت سونی از محصول جدید خود به نام دوربین سلفی DSC-KW11  به طور رسمی پرده برداری کرد.

 

دوربین سلفی

عکس سلفی ویژه با دوربین سونی 

 

محصول جدید سونی که به اعتقاد برخی یک تلفن هوشمند با دوربین چرخشی است، در واقع  دوربینی از خانواده Cyber Shot است.این دوربین مانند شیشه اودکلن است که مناسب سلیقه بسیاری از خانمها می باشد.این محصول دارای دوربین چرخشی 19.2 مگاپیکسلی و یک سنسور 1/2.3 اینچ از نوع Exmor RS CMOS بهره می برد. این دوربین همچنین به یک لنز 21 میلی متری با f/2 مجهز شده است. آنچه دوربین جدید سایبرشات را با دیگر محصولات سونی و رقبا متفاوت می کند قابلیت چرخش 181 درجه بخش دوربین است تا کاربر بتواند از طریق آن عکس های سلفی بگیرد. همچنین مجهز به وای فای و NFC بوده و کاربر می تواند عکس گرفته شده را روی شبکه های اجتماعی به صورت مستقیم ارسال کند.

وزن این دوربین 136 گرم است. دوربین KW11 سونی دارای یک صفحه نمایش لمسی OLEDدر سایز 3.3 اینچی است که کاربر را قادر می سازد ار برخی افکت های از پیش تعریف شده برای عکس ها استفاده کند. دوربین سونی در ماه اکتبر سونی با  رنگ های سفید، صورتی، سبز و بنفش در منطقه آسیا عرضه شود. 
قیمت تقریبی آن در حدود 885 دلار خواهد بود.
 
دوربین
 
دوربین سلفی سونی شبیه شیشه ادکلن
 
به گزارش Engadget چندین مدل مشهور خانم چینی اخیراً با این دوربین در حال گرفتن سلفی دیده شده اند.
 
دوربین سلفی

دوربین سلفی سونی + عکس

53
این مطلب مفید بود ؟30
منبع : نمناک -/ف
وبگردی