سریال پدرسالار

پدرسالار از امشب مهمان آی فیلم میشود

تاریخ انتشار : 24 اسفند 1398کد مطلب : 8097زمان مطالعه : 2 دقیقه
سریال نوستالژیک پدرسالار در پخش مجدد به شبکه آی فیلم رسید و از امشب روی آنتن این شبکه میرود.

پخش سریال پدرسالار از شبکه آی فیلم

اگر بخواهیم لیستی از نوستالژیک ترین سریال های تلویزیونی تهیه کنیم بدون شک سریال پدرسالار به کارگردانی زنده یاد اکبر خواجویی یکی از ماندگارترین آنها است.

سریال پدرسالار اولین بار سال 72 روی آنتن رفت و بعد از گذشت حدود 26 سال از ساخت در پخش مجدد روی آنتن شبکه آی فیلم میرود.

زمان دقیق پخش سریال پدرسالار

پخش سریال پدرسالار از امشب 24 اسفندماه در شبکه آی فیلم آغاز میشود و طرفداران این سریال میتوانند هر شب ساعت 20 به تماشای این سریال بنشینند.

سریال پدرسالار

شبکه آی فیلم برای ایام نوروز تدارک پخش چند فیلم و سریال را دیده است که سریال نوستالژیک و پرطرفدار پدرسالار یکی از آنها است.

خانواده بزرگ اسدالله خان همگی در یک خانه زندگی میکنند و طبق قانون خانواده عروس جدید هم باید در این خانه ساکن شود اما آذر آخرین عروس خانواده و همسر ناصر که دختر برادر اسدالله خان است زیر بار این قانون نمیرود و ماجرا از لجبازی های اسدالله و آذر آغاز میشود و داستان هایی را رقم میزند که باید به تماشای آن بنشینید.

کمند امیرسلیمانی

بازیگران سریال پدر سالار عبارتند از:

محمدعلی کشاورز در نقش اسدالله، حمیده خیرآبادی در نقش ملوک،کمند امیرسلیمانی در نقش آذر،ناصر هاشمی در نقش ناصر،خسرو شجاع زاده در نقش جمال،کتایون ریاحی در نقش زهرا،محمود پاک نیت در نقش جلال، اکرم محمدی در نقش زهره،فرحناز منافی ظاهر در نقش مهری،محمود جعفری در نقش همسر مهری،پرستو گلستانی در نقش زری،حسن مهمانی در نقش همسر زری،جمیله شیخی در نقش مولودخواهر ملوک،سیامک اطلسی در نقش برادر اسدالله خان،آزیتا لاچینی در نقش همسر مصطفی و... در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

بازیگران سریال پدرسالار

پدرسالار از امشب مهمان آی فیلم میشود

426
این مطلب مفید بود ؟215
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/ م.ف
وبگردی