خداحافظی گروه آرین

خداحافظی گروه آریان برای همیشه

تاریخ انتشار : 8 شهریور 1393کد مطلب : 8193تعداد نظرات : 1 نظر
گروه موسیقی آرین که کار خود را از سال 1378 با 10 عضو آغاز کرد و کنسرت هایی در کشورهای مختلف اجرا کرد بنا به دلایلی برای همیشه به فعالیت خود خاتمه خواهد داد.

 گروه پاپ موسیقی ایران که در یک مقطع زمانی خواص هواداران بسیاری را داشت بعد از افت و خیز هایی که در کارهای خود داشت تصمیم به خداحافظی از عرصه موسیقی گرفت که جزئیات بیشتر را در ادامه خواهید خواند.

هرچند این خبر آنچنان برای آریانی ها خبر خوبی نخواهد بود چرا که پس از انتشار این اثر دیگر آریان فعالیت رسمی نخواهد داشت و هر یک از اعضا به صورت انفرادی در زمینه موسیقی فعالیت خواهند کرد.

گروه آریان در سال های شروع به کار خود  به سرعت جای خود را در میان مخاطبان باز کرد و با استقبال زیاد جامعه ای قرار گرفت که موسیقی پاپ در آن تنها چندسالی به صورت رسمی اجازه انتشار یافته بود. این گروه، در تاریخ موسیقی پاپ ایران بسیاری از عنوان های اول را یدک می کشد:اولین گروه پاپ بعد از انقلا ب، اولین گروه مختلط تاریخ موسیقی ایران، اولین گروه پاپ دارنده گروه کر و صاحب عنوان پرفروش ترین آلبوم تاریخ موسیقی پاپ ایران. از میان اعضای آنها محمدرضا گلزار با ورود به سینما همکاری خود را با این گروه قطع کرد و برخی از اعضای آن هم جای خود را به دیگران دادند.

 

گروه آریان

گروه موسیقی پاپ آریان

آریان در سال 1387 آهنگ مشترک خود را به نام «دوستت دارم» با کریس دی برگ، خواننده مشهور ایرلندی در تهران اجرا کرد و طی این سال ها چهار آلبوم دیگر با عنوان «آلبوم گل آفتابگردون»، «و اما عشق»، «تا بی نهایت» و «بی تو با تو» را منتشر کرد که البته به دور از حواشی و فرازوفرود هم نبود.

خوانندگان اصلی این گروه علی پهلوان و پیام صالحی که از بانیان شکل گیری گروه بودند همچنان خواننده اصلی آریان باقی مانده بودند تا اینکه چندی پیش پیام صالحی از به تعلیق درآمدن گروه آریان خبر داد. او به اختلاف اعضای این گروه با محسن رجب پور، مدیرعامل شرکت ترانه شرقی و تهیه کننده آلبوم هایشان اشاره و عنوان کرد که انتشار آلبوم آریان5، سه سال به طول انجامیده و به روزبودن خود را از دست داده است.

رجب پور هم در گفت وگویی که داشت، گفت:«تمام حقوق مرتبط با آثار منتشرشده و منتشر نشده گروه آریان که ترانه شرقی مجوزش را گرفته، متعلق به این موسسه است. آلبوم «آریان5» هم از این قاعده خارج نیست و ما تصمیم خواهیم گرفت که منتشر شود یا نه.»

همه این دعواها و چالش های رسانه ای ادامه داشت تا اینکه علی پهلوان، امروز با انتشار فایل صوتی خبر از انتشار پنجمین اثر این گروه و تعطیلی فعالیت های رسمی آریان داد.

خداحافظی گروه آریان برای همیشه

4.490
این مطلب مفید بود ؟7911
برگرفته از جام جم /ن
برچسب : گروه آریان
1 نظر به ثبت رسیده است
هلن1394-05-11
چرا؟؟؟من گروه آرین رو خییییلللیییی دوسسست دارم !!!ناراحت شدم ازاین مطلب
231
وبگردی