گروگانگیری

گروگانگیری 5 میلیارد تومانی برای اخاذی از برادر

تاریخ انتشار : 4 آبان 1402کد مطلب : 8225زمان مطالعه : 2 دقیقه
مردان تبهکار، مردی را به گروگان گرفتند و از برادرش درخواست مبلغ 5 میلیارد تومان، کردند.

مردان تبهکار وقتی از فروش ملک 15 میلیارد تومانی یک مرد با خبر شدند برادر او را ربودند تا اخاذی کنند. به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، 13 مهرماه امسال مرد جوانی در تماس با پلیس از ربوده شدن برادرش در شهرک گلستان تهران خبر داد و گفت:ساعاتی قبل مرد ناشناسی با من تماس گرفت و مدعی شد برادرم را ربوده‌اند و برای آزادی‌اش 5 میلیارد تومان خواستند.

به گزارش ایران، با شکایت مرد جوان، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و در حالی که تحقیقات برای شناسایی گروگانگیران و آزادی گروگان ادامه داشت، متهمان فیلم و عکس شکنجه‌های مرد ربوده شده را برای خانواده‌اش ارسال کردند.

قرار ساختگی

در ادامه تحقیقات با آموزش‌های لازم به برادر گروگان، وی به محل قرار با متهمان که حوالی یک پمپ بنزین بود رفت، اما وقتی یکی از متهمان برای دریافت پول آمد، مأموران در تیراندازی هوایی موفق به دستگیری او شدند.

آزادی گروگان

با دستگیری متهم جوان، او مخفیگاه همدستانش و محل نگهداری گروگان را که خانه‌ای نیمه‌کاره در یکی از روستا‌های غرب کشور بود، برملا کرد. در نهایت تیم کارآگاهان در عملیاتی پیچیده متهمان را دستگیر و گروگان را پس از 17 روز شکنجه آزاد کردند.

یکی از متهمان در بازجویی‌ها گفت:وقتی فهمیدیم برادر این مرد یک ملک را به مبلغ 15 میلیارد تومان فروخته است، چون می‌دانستیم او برادرش را خیلی دوست دارد وی را ربودیم و تقاضای 5 میلیارد تومان برای آزادی‌اش کردیم.

سردار کارآگاه علی ولیپور‌گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه از متهمان سلاح‌های جنگی کشف شده است، عنوان کرد:با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/م

گروگانگیری 5 میلیارد تومانی برای اخاذی از برادر

51
این مطلب مفید بود ؟10
برچسب : گروگانگیری
وبگردی