آیفون6

تصاویر نهایی از گوشی آیفون 6

تاریخ انتشار : 16 شهریور 1393کد مطلب : 8313زمان مطالعه : 3 دقیقه
گوشی هوشمند آیفون 6 محصول جدید اپل که سروصدای زیادی در عرصه تکنولوژی به پا کرده است تا چند روز آینده رو نمایی خواهدشد. تصاویرجدید، مشخصات و قیمت نهایی آن را در سایت نمناک مشاهده کنید.

بررسی جزئیات و تصاویر جدید آیفون 6 

بعد از انتظار نه چندان طولانی تصاویر واقعی از آیفون 6 توسط یکی از کاربران چینی به اشتراک گذاشته شد. وی 4 ویدئو از نحوه کار کردن با آیفون 4.7 اینچی خود با ظرفیت 64 گیگابایت در شبکه  شبکه ی میکروبلاگینگ چینی Weibo (معادل چینی توییتر) را تهیه کرد. این تصاویر با اطلاعاتی که از آیفون 6 تا به حال فاش شده بود مطابقت دارد. 

آیفون 6

اولین تصویر از آیفون 6

در این ویدئو  به مقایسه بین آیفون 6 و آیفون 5S پرداخته  و این دو گوشی را بر روی هم قرار می دهد. همچنین به نظر می رسد که اپل به دنبال تغییر در دکمه های ولوم و پاور این آیفون جدید است.لبه های گرد و متالیک به جای لبه های تخت سری های قدیمی و فلاش تکی به جای فلاش دوگانه ی LED از جمله تغییرات آیفون 6 است.  آیفون 6 از رم 2 گیگابایتی بهره خواهد برد و دارای باتری با ظرفیت 2100 میلی آمپر می باشد.

آیفون6

مشخصات آیفون 6

تغییراتی در آیکون اپلیکیشن های Passbook و Movie Camera  نیز دیده می شود. اپلیکیشن های متنوعی چون Health، Settings و اپلیکیشن دوربین جدید در آیفون 6 اضافه شده اند. 
اپل درصدد استفاده از فناوری Token ها در آیفون 6 به منظور انجام خرید های الکترونیک از طریق NFC است. گفته می شود اپل با سرویس دهنده های مختلف وارد مذاکره شده تا بتواند سرویس پرداخت از طریق موبایل را گسترش دهد.
احتمالاً در آیفون 6 شاهد 6 ردیف از آیکون ها خواهیم بود که آیکون های داک نیز قسمت پایین آن ها، قرار خواهند گرفت.
رزولوشن صفحه نمایش آیفون 6 برابر 1334 در 751 پیکسل خواهد بود.
شایعات از افزایش 100 $ قیمت آیفون 6 نسبت به آیفون 5s خبر می دهند این طور که از اخبار بر میاید اپل در حال مذاکره با شرکت های طرف قرارداد با اپل است تا بتوانند آیفون جدید را 100 $ گرونتر نسبت به مدل قبلی عرضه کند شاید این افزایش قیمت به خاطر تولید صفحه نمایش بزرگ تر یا سخت افزار بهتر باشد.
 
گوشی آیفون 6
 
تصاویر ظاهری آیفون 6
 
این کاربر همچنین یک ویدیو کوتاه از باز کردن قفل گوشی از طریق سنسور Touch ID منتشر کرده است. به احتمال زیاد این گوشی هوشمند از تشخیص چهره نیز برای قفل گشایی استفاده خواهد کرد.
در تصاویر دیگری App Store و بخش تنظیمات iOS 8 قابل مشاهده است. هنوز نمی توان در باره صحت این تصاویر اظهار نظر کرد، اما این تصاویر کاملاً با آنچه پیش تر از آیفون 6 مشاهده کرده بودیم، مطابقت دارند. شایعات از افزایش 100 $ قیمت آیفون 6 نسبت به آیفون 5s خبر می دهند این طور که از اخبار بر میاید اپل در حال مذاکره با شرکت های طرف قرارداد با اپل است تا بتوانند آیفون جدید را 100 $ گران تر از مدل قبلی عرضه کند شاید این افزایش قیمت به خاطر تولید صفحه نمایش بزرگ تر یا سخت افزار بهتر باشد.
شرکت اپل زمان معرفی آیفون 6 را با تیزر زیر تبلیغ کرد. این گوشی هوشمند در 18 شهریورماه 2114 به صورت رسمی معرفی می شود و یک هفته بعد هم به دست کاربران می رسد.
 
آیفون6
 

 

تصاویر نهایی از گوشی آیفون 6

3.510
این مطلب مفید بود ؟73
منبع : نمناک-/ف
برچسب : آیفون
وبگردی