آتش بس2
مراسم افتتاحیه آتش بس 2 با حضور چهره های سرشناس هنری و ورزشی در تالار شمس تهران برگزار شد. علی دایی و همسرش، مریلا زارعی، فلور نظری، آتیلا پسیانی، بهرام رادان و بسیاری از بازیگران مشهور در این مراسم حضور داشتند.

 فیلم آتش بس 1 با حضور محمدرضا گلزار و مهناز افشار به عنوان اولین فیلم میلیاردی در تاریخ ایران به شمار می رود. به همین امر انتظار فروش زیادی از آتش بس 2 می رود. به احتمال  زیاد اکران این فیلم در روز جمعه 19 شهریور خواهد بود.

بهرام رادان، میترا حجار، آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، مهرانه مهین ترابی، پژمان جمشیدی، دانیال عبادی، فلور نظری و رایان جواهریان از بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه ی داستان این فیلم آمده است:«یک زوج جوان و تحصیل کرده که عازم سفری به خارج از کشور هستند، پس از سال ها مشاور خانواده ی خود را به طور اتفاقی در فرودگاه ملاقات می کنند و در مدت زمانی که منتظر پرواز خود هستند، اتفاقات سال هایی از زندگی خود را در مدتی که مشاور آن ها در خارج از کشور بود، مرور می کنند.»

بعد از تدوین فیلم آتش بس 2 مراسم  افتتاحیه آن در تالار شمس با حضور هنرمندان و چهره های سرشناس برگزار شد.

از حاضران در این مراسم می توان به علی دایی و همسرش اشاره کرد که با دعوت رسمی تهمینه میلانی در افتتاحیه اکران آتش بس 2 شرکت کردند،مهمانان دیگر تهمینه میلانی ، میترا حجار ، گوهر خیر اندیش ، مریلا زارعی ، میلاد کی مرام ، بیتا فرهی ، محمدرضا شریفی نیا ، سیما تیرانداز ، ماهایا پطروسیان ، امید روحانی ، ابوالحسن داودی ، لادن مستوفی ، بهاره افشاری ، السا فیروزآذر ، فتانه ملک محمدی ، محمد زرین دست ، ایرج رامین فر ، مستانه مهاجر ، جعفر پناهی ، مرتضی شایسته ، محمد نیک بین و.. در این مراسم حضور داشتند.

افتتاحیه آتش بس
گوهر خیراندیش در افتتاحیه آتش بس2
افتتاحیه آتش بس 2
 
افتتاحیه آتش بس 2
علی دایی و همسرش در افتتاحیه آتش بس2
 
آتش بس 2
 
افتتاحیه آتش بس 2
 
افتتاحیه آتش بس 2
میلاد کی مرام در افتتاحیه آتش بس2
 
افتتاحیه آتش بس 2
محمدرضا شریفی نیا در افتتاحیه آتش بس2
 
افتتاحیه آتش بس 2
میترا حجار در افتتاحیه آتش بس 2
1افتتاحیه آتش بس 2
مریلا زارعی در افتتاحیه آتش بس 2
افتتاحیه آتش بس 2
 
افتتاحیه آتش بس 2
لادن مستوفی و السا فیروزآذر و هنرمندان دیگر
افتتاحیه آتش بس 2
 
افتتاحیه آتش بس 2

 

آتش بس 2 ، بازیگران مشهور در افتتاحیه آتش بس2 + تصاویر

2.737
این مطلب مفید بود ؟2017
برگرفته از جام جم سیما-/ف
برچسب : فیلم آتش بس
وبگردی