ورزش کردن
مرد جوان ژاپنی که در 5 ماه گذشته فردی چاق بود و با تمرین روزانه 4 دقیقه به نتیجه خارق العاده ای رسید.

معجزه ی 4 دقیقه ورزش روی بدن مرد چاق

هر یک از ما طبیعتا در زندگی روزمره به دلیل مشغله فراوانی که در زمینه های مختلف کاری خود داریم، بی شک بدون توجه به رژیم غذایی شروع به خوردن بی رویه و بی حد و اندازه می کنیم که به مرور شاهد ظاهر شدن چربی بر روی شکم، بازوها، صورت و... می شویم که حس خوشایندی ندارد و ممکن است یک نوع بار روانی منفی بر روی ذهن بگذارد.

با این حال تصمیم می گیریم که با استفاده از برنامه غذایی و تمرینی مناسب در طول بازه زمانی بتوانیم میزان چربی های ایجاد شده بدن را کاهش دهیم و حالت اول و گذشته خود دست پیدا کنیم. از این رو روش های دیگری هم وجود دارند که می توانند منجر به لاغری شما شوند و بستگی به اراده شما دارد و می توانید با ترفندی بلند مدت به تناسب اندام مورد نیاز خود دست پیدا کنید.

این در حالی است که یک مرد ژاپنی به نام " Hiiragi Sensei " به دنبال ایجاد تغییرات مهم و اساسی بر روی بدن خود، تصمیم گرفت تا با استفاده از تمرین روزمره و به سبک خودش به تناسب اندام مورد نیازش دست پیدا کند. این شاید در ابتدا کمی خنده دار باشد چرا که شاید به این فکر بیوفتید بدون برنامه تمرینی رسیدن به چنین چیزی محال می باشد.

 ورزش مرد ژاپنی

اما این گونه نیست! داستان معلم جوان دقیقا از ماه مارس آغاز شد که از شکم چاق خود عکس انداخت و آنرا در فضای مجازی به اشتراک گذاشت و دقیقا 5 ماه بعد او تصویر دیگری را در صفحه مجازی اش به اشتراک گذاشت که توانست با حواشی و واکنش های مختلفی روبرو شود و علت اصلی هم نتیجه ای بود که او تنها در 5 ماه به آن رسیده بود!!

تناسب اندام

راز موفقیت او در طی این 5 ماه چه بود؟! از قرار معلوم او در طول این 5 ماه به گفته خودش تنها و تنها 4 دقیقه تمرین می کرد و با استفاده از تنها 4 دقیقه در طول روز توانست نتیجه جالبی که مشاهده می کنید را بدست آورد و در صفحات مجازی با واکنش های متعددی روبرو شود. Hiiragi Sensei گفت که این روش به او کمک کرد تا از وزن 72 کیلوگرم به 59 کیلوگرم برسد.

این در حالی است که او رژیم خود را با ترکیب غذاهای سالم تر اعم از سبزیجات، گوشت کباب شده، برنج و... استفاده کرد و در عین استفاده از این مواد غذایی و تمرین روزانه 4 دقیقه توانست به تناسب اندام مدنظر خود دست پیدا کند.

معجزه 4 دقیقه ورزش روی بدن مرد چاق + عکس

4.376
این مطلب مفید بود ؟6610
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ف.ن
برچسب : لاغری
وبگردی