بازیگران فیلم ایران برگر

محسن تنابنده با گریم جالب در فیلم ایران برگر + عکس

تاریخ انتشار : 20 شهریور 1393کد مطلب : 8355زمان مطالعه : 2 دقیقه
محسن تنابنده و احمد مهرانفر دو بازیگر نقش نقی و ارسطو سریال پایتخت در جدیدترین ساخته مسعود جعفری جوزانی با گریمی کاملا متفاوت ظاهر شدند.

مسعود جعفری جوزانی کارگردان فیلمهایی همچون در چشم باد و بلوغ جدیدترین پروژه سینمایی خود را با نام ایران برگر آغاز کرد.

فیلمبرداری جدیدترین اثر مسعود جعفری جوزانی به نام ایران برگر با بازی متفاوت محسن تنابنده و احمد مهرانفر از روز هفدهم شهریور آغاز شده است. اولین روز فیلمبرداری در روستای کیگا در جاده امامزاده داوود بود و اکثر لوکیشنهای فیلم هم در حوالی تهران است.

محسن تنابنده و احمد مهرانفر در فیلم ایران برگر

محسن تنابنده و احمد مهرانفر

فیلمنامه این اثر سینمایی توسط محمدهادی کریمی و مسعود جعفری جوزانی به طور مشترک نوشته شده است و مضمونی کمدی در فضایی روستایی دارد و داستان آن راجع به امرالله خان و فتح الله خان است که بر سر انتخابات شورا روستا با یکدیگر رقابت می کنند...
حضور علی نصیریان ، گوهر خیراندیش ، محسن تنابنده ، احمد مهرانفر ، حمید گودرزی ، هادی کاظمی ، شهره لرستانی ، سحر جعفری جوزانی و محمدرضا هدایتی در این فیلم سینمایی قطعی شده است. کارگردانی ایران برگر را مسعود جعفری جوزانی برعهده دارد.

محسن تنابنده ، هادی کاظمی و احمد مهرانفر

بازیگران فیلم ایران برگر

این جدیدترین فعالیت مسعود جعفری جوزانی فیلمساز کهنه کار سینمای ایران بعد از 16 سال است. آخرین ساخته این کارگردان بلوغ بود که سال 87 اکران عمومی شد. جوزانی طی این سالها بیشتر وقتش را صرف ساخت مجموعه عظیم در چشم باد کرد.
طرح ایران برگر متعلق به جوزانی است که فیلمنامه آن توسط محمدهادی کریمی و مسعود جعفری جوزانی به طور مشترک نوشته شده است. داستان این فیلم درباره حرص و طمع و تمایل افراد برای کسب قدرت در شرایط ویژه است و وضعیتی که خیلی از انسان ها در آن شرایط درونیات خود را نشان می دهند. این فیلم یک کمدی شلوغ است که داستانش در فضای معاصر روایت می شود.

محسن تنابنده با گریم جالب در فیلم ایران برگر + عکس

4.539
این مطلب مفید بود ؟354
برگرفته از جام جم سیما - / ک
وبگردی