گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش و دخترش هم بازی شدند

تاریخ انتشار : 22 شهریور 1393کد مطلب : 8374زمان مطالعه : 1 دقیقه
گوهر خیر اندیش در سریال معمای شاه نقش زنی به نام طوبی با دخترش آزاده اسماعیل خانی در نقش نور آفاق که دختر طوبی است،همبازی شده است.

گوهر خیراندیش و دخترش در سریال تاریخی معمای شاه همبازی شدند، این مجموعه تلویزیونی که از دی ماه سال 91 کلید خورده تاکنون بیش از 65 درصد آن جلوی دوربین رفته است.

این روزها گروه تولید مجموعه تلویزیونی معمای شاه به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا ورزی و تهیه کنندگی علی لدنی،با پایان ضبط سکانس های مربوط به قسمت های تاریخی در مجموعه کاخ های سعدآباد، مشغول ضبط تصاویر بخش های داستانی در شهرک سینمایی غزالی است.

گوهر خیراندیش و دخترش در سریال معمای شاه

گوهر خیراندیش و دخترش

گوهر خیر اندیش نیز در نقش زنی به نام طوبی با  دخترش آزاده اسماعیل خانی در نقش نور آفاق که دختر طوبی است،همبازی شده اند.همچنین یوسف صیادی در نقش جوانی به نام امیر مسعود از دیگر بازیگران بخش داستانی هستند که جلوی دوربین هم رفته اند.دو بازیگر شاخص و پیشکسوت نیز بزودی به این پروژه خواهند پیوست.

سالار عقیلی و امیر یل ارجمند در استودیو پاپ دو ترانه برای تیتراژهای اول و آخر سریال خواندند. این ترانه ها با آهنگسازی بابک زرین و براساس اشعاری از افشین یداللهی ضبط شدند. معمای شاه در 60 قسمت 60 دقیقه ای به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ورزی روایت زندگی محمدرضا پهلوی از زمان بازگشت او از سوییس در سال 1315 تا زمان مرگ است و در درجه کیفی سریال های الف ویژه صدا وسیما برای پخش از شبکه یک قرار دارد.

گوهر خیراندیش و دخترش هم بازی شدند

4.634
این مطلب مفید بود ؟313
برگرفته از پارسینه -/ ک
وبگردی