فرزاد حسنی و پژمان جمشیدی

فرزاد حسنی و پژمان جمشیدی در مدرسه ناشنوایان + تصاویر

تاریخ انتشار : 25 شهریور 1393کد مطلب : 8414زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرزاد حسنی و پژمان جمشیدی با گریمی متفاوت در سریال سال های ابری به کارگردانی مهدی کرم پور ایفای نقش می کنند. سال های ابری در یکی از مدارس ناشنوایان فیلمبرداری و تولید می شود.

سریال سال های ابری کاری از مهدی کرم پور با حضور بازیگرانی هم چون فرزاد حسنی و پژمان جمشیدی در کنار لیندا کیانی در مدرسه ناشنوایان در حال انجام است. فیلمبرداری در تهران انجام می شود و تا چند روز آینده به نیمه خواهد رسید.

 
گریم فرزاد حسنی
 
حدود 40 درصد از ضبظ این سریال انجام شده و تدوینگر این سریال میثم مولایی به طور همزمان کار خود را پیش می برد.
این سریال مجموعه ای در 20 قسمت 40 دقیقه ای از شبکه 2 سیما در ایام محرم پخش خواهد شد.
در لوکیشن مدرسه ناشنوایان سکانس هایی از حضور دانش آموزان در مدرسه نیز مقابل دوربین می رود. همچنین تصویربرداری این سریال تا روزهای آغازین پخش ادامه خواهد داشت.
 
پژمان جمشیدی
 
علی عمرانی، حمید ابراهیمی ، لیندا کیانی ، لیلا برخورداری ، علی صالحی ، علی اوجی ، سعید آرمند ، سینا رازانی ، سپیده علایی ، مصطفی پروین ، صامد رمضانی ، ارسلان قاسمی ، پژمان جمشیدی ، علی اوسیوند ، اسماعیل شنگله ، امید روحانی ، عاطفه رضوی و فرزاد حسنی بازیگران اصلی سال های ابری هستند.
در خلاصه داستان این مجموعه آمده است که زندگی حسین سالار از روزی به هم می ریزد که جاسم پرده از سال های ابری ذهن سالار برمی دارد. دیری نمی گذرد که سالار می  فهمد این فقط بخشی از هجمه بزرگی است که کیان زندگی او را هدف گرفته. او باید تصمیمی بزرگ بگیرد. مصالحه با مهاجمان، یا آغاز جنگ برای اثبات شرافتی که سال ها برای آن جنگیده است ...

فرزاد حسنی و پژمان جمشیدی در مدرسه ناشنوایان + تصاویر

420
این مطلب مفید بود ؟164
برگرفته از ایسنا /ن
وبگردی