هند جگر خوار
در فیلم سینمایی محمد رسول الله به کارگردانی مصطفی عقاد خانم نونا جلمیران واصف بازیگر نقش هند جگرخوار را بر عهده داشت که این بازیگر قصد حضور در تهران برای جشنواره فیلم مقاومت را دارد.

فیلم سینمایی به  فراموش ناشدنی محمد رسوال الله که به کارگردانی مصطفی عقاد به نوعی زندگی پیامبر از تولد تا وفات ایشان را بازگو می کرد مثل تمام نقش های ایفا شده نقش هنده را هم به بارزترین شکل ممکن به تصویر کشید.

بعثت پیامبر و قتل سمیه و جگر خواری هنده یکی از اصلی ترین بخش های این فیلم سینمایی بودند . جالب توجه است که در این فیلم سینمایی با مضمون دین اسلام و پیامبر بازیگران هالیوودی همچون آنتونی کوئین و ایرنه پاپاس هم نقش آفرینی کرده بودند.

 جشنواره فیلم مقاومت این بار میمهانی ویژه دارد و آنهم خانم مونا جلمیران واصف هنرمند کشور سوریه همان هند جگر خوار معروف فیلم محمد رسول الله است.

این هنرپیشه و بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در بیش از 31 فیلم که مهمترین آنها بازی در نقش هند در نسخه عربی فیلم محمد رسول الله صلی الله علیه و آله به کارگردانی مصطفی عقاد می باشد را در کارنامه خود دارد.بنابراین گزارش، او معاون دبیر کل اتحادیه بازیگران سوریه و نماینده افتخاری سوریه در سازمان ملل به مدت دوسال می باشد.

هند جگر خوار

مونا جلمیران واصف بازیگر نقش هند جگر خوار

عضو کمیته هیئت داوران کشورهای مختلف در رشته سینما و تئاتر و مفتخر به دریافت جوایز متعدد از دولت سوریه و کشورهای خارجی است. او مدال غسان کنفانی را از سازمان آزادیبخش فلسطین و نشان لیاقت را از بشار اسد رئیس جمهور سوریه دریافت کرده است.

بنابراین گزارش، نام کامل این بازیگر 72 ساله منی جلیمران مصطفی واصف است و بازیگری را از سال 1961 آغاز کرده است که طی آن سال ها به ستاره جهان عرب معروف شده است.

بازیگر هند جگر خوار در تهران + عکس

343
این مطلب مفید بود ؟2617
برگرفته از جهان نیوز /ن
وبگردی