باریک ترین گوشی های جهان
اگر شما قصد خرید گوشی خوش دست و مناسب هستید، در ادامه این مطلب از نمناک شما را با باریک ترین گوشی های جهان آشنا خواهیم کرد.

باریک ترین گوشی های جهان

گوشی های هوشمند، این روزها پر کاربردترین و محبوب ترین ابزارها در سطح جهان است که هر یک از ما یکی از آنها را برای انجام کارهای روزمره خود داریم که تمام اطلاعات خود را در آنها ذخیره کرده ایم. با این حال این روزها گوشی های بسیار زیادی در طراحی ها و ابعاد مختلف ساخته و طراحی شده است که اگر شما امروز قصد خرید گوشی هوشمند را دارید، شاخصه های گوناگونی را باید کنار یکدیگر قرار بدهید تا بتوانید گوشی مورد نظر خود را فورا خریداری کنید.

با این وجود یکی از مشخصات اصلی و مهمی که هر یک از ما در حین خرید گوشی به آن توجه می کنیم، اصطلاحا خوش دست بودن گوشی می باشد که به راحتی بتوان گوشی را با یک و دو دست نگه داشت. از این رو اگر ابعاد گوشی کمتر باشد، طبیعتا ما نیز می توانیم گوشی را با خیالی راحت در دستانمان نگه داریم. به همین دلیل در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم شما را با باریک ترین گوشی های جهان آشنا سازیم.

باریک ترین گوشی های دنیا

1- OPPO R5

گوشی اوپو r5 طبق آخرین آمار و گزارشات انجام شده، باریک ترین گوشی جهان می باشد که در اکتبر سال 2014 میلادی رونمایی شد که از دسامبر همان سال در دسترس عموم قرار گرفت. ابعاد این گوشی 4.9 × 74.5 × 148.9 میلی متر است که ضخامت این گوشی، 4.9 میلی متر می باشد که واقعا در نوع خود منحصر بفرد است.

گوشی های باریک

باریک ترین گوشی های جهان

از مهم ترین ویژگی های این گوشی می توان به سیستم عامل اندروید کیت کت، صفحه نمایش 5.2 اینچی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی به همراه 2 گیگابایت رم، عدم وجود جک 3.5 میلی متری، دوربین 13 مگاپیکسلی و... اشاره کرد که با وجود این ویژگی های مثبت و منفی این گوشی دارای قیمت 400 یورویی می باشد که نسبتا گران قیمت است.


2- VIVO X5 MAX

گوشی های باریک

باریک ترین گوشی های دنیا

گوشی ویوو ایکس 5 مکس، برای اولین بار در دسامبر سال 2014 میلادی رونمایی و به بازارهای جهانی عرضه شده که ابعاد این گوشی 5.1 × 78 × 153.9 میلی متر می باشد که ضخامت این گوشی فقط و فقط 5.1 میلی متر است و به عنوان دومین گوشی باریک دنیا شناخته می شود. اگر شما قصد خرید این گوشی گران قیمت را دارید، می بایست 470 یورو هزینه کنید و مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی دقیقا همانند گوشی بالا می باشد.


3- GIONEE ELIFE S5.1

گوشی باریک

باریک ترین گوشی های 2019

گوشی GIONEE ELIFE S5.1 همانند سایر رقبای خود برای اولین بار در سپتامبر سال 2014 میلادی رونمایی شد و در نوامبر همان سال به بازار جهانی عرضه شد. ابعاد این گوشی هوشمند 5.16 × 67.4 × 139.8 میلی متر می باشد که از مهم ترین ویژگی های این گوشی هوشمند می توان به صفحه نمایش 4.8 اینچی، اندروید کیت کت، حافظه داخلی 16 گیگاباتی به همراه 1 گیگابایت رم،  دوربین 8 مگاپیکسلی و... می باشد که برای خرید آن باید 240 یورو هزینه بپردازید.

 

با باریک ترین گوشی های جهان آشنا شوید + تصاویر و مشخصات

3.254
این مطلب مفید بود ؟3519
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
برچسب : گوشی
وبگردی