فبلت پوشیدنی
در میان گجت های پوشیدنی در ساال 2014، شرکت Arubixs اقدام به طراحی فبلتی متفاوت کرده است که می توان با بستن به بازو از آن استفاده کرد.جزئیات بیشتر را به همراه تصاویر این فبلت در سایت نمناک مشاهده کنید.

معرفی جدید ترین فبلت پوشیدنی

در نمایشگاه ifa 2014 که شاهد جدیدترین تکنولوژی هادر زمینه موبایل ،تبلت،انواع گجت ها و... بودیم گجت های پوشیدنی شامل ساعت های هوشمند و حلقه هوشمند نیز از طرف کمپانی های معتبر  مانند اپل ف موتورولا ،ایسوس و غیره معرفی شدند.

استارت آپ ها هم برای دور نماندن از این غافله، به فکر طراحی و ساخت پوشیدنی های هوشمند هستند که استارت آپ Arubixs، یکی از اینهاست. این شرکت نوپا، برای جذب بازار به سمت خود، گجت هوشمند عجیبی را طراحی کرده است که در نوع خود بی نظیر است.فبلت مچی که Portal نام دارد با دو بند خود به دست کاربر متصل می شود.

فبلت arubix

نکته عجیب درباره این گجت، اندازه نسبتا بزرگ آن می باشد. این فبلت 6 اینچی، از صفحه نمایش منعطفی برخوردار می باشد که برای اولین توسط این کمپانی طراحی و ساخته شده است.

این شرکت از صفحه نمایش بزرگ گجت خود دفاع کرده و با گفتن این موضوع که ساعت های هوشمند موجود چون اپل واچ و Moto 360 به دلیل اسکرین های کوچک خود امکان تایپ را برای کاربر سخت می کند ولی این فبلت های پوشیدنی، به کاربر اجازه انجام هر کاری را می دهد در مورد نمایشگر فبلت توضیح داده است.

فبلت پوشیدنی

 Arubixs در ادامه گفته است که Portal یک گجت پوشیدنی نیست بلکه به خاطر انعطاف پذیری خوب آن کاربران می توانند آن را به مچ خود وصل کنند و به صورت بازوبند در هنگام کوهنوردی و ورزش های دیگر و یا به هنگام رانندگی آن را به همراه داشته باشند. در حالیکه شاید فبلت 6 اینچی برای به دست کردن کمی بزرگ باشد باید گفت که این شرکت در حال طراحی فبلت پوشیدنی کوچک تر 4 اینچی، نیز می باشد که احتمالا در سال 2016 معرفی و رونمایی خوهد شد.
 
فبلت پوشیدنی
 
به هر حال، این فبلت 6 اینچی Arubixs، دارای مشخصاتی چون ضد آب بودن با حافظه رم 2 گیگی، حافظه داخلی 64 گیگ، اتصال بلوتوث، NFC ,LTE، شارژ وایرلس به همراه چندین سنسور با صفحه نمایش ضد خش می باشد. سیستم عامل مورد استفاده شده اندروید بوده و صفحه نمایش آن لمسی است.
فبلت پوشیدنی Arubixs که اندازه آن مشابه گلکسی نوت است دارای باتری 3200 میلی آمپر می باشد. و قیمت تقریبی آن 349 دلار می باشد.
 
فبلت پوشیدنی

فبلت پوشیدنی با نمایشگر 6 اینچی + تصاویر

2.52
این مطلب مفید بود ؟11
برگرفته از کافه فردا-/ف
وبگردی