الهام چرخنده

الهام چرخنده | تصادف شدید الهام چرخنده + عکس

تاریخ انتشار : 7 مهر 1393کد مطلب : 8646زمان مطالعه : 1 دقیقه
الهام چرخنده ضمن تایید خبر تصادفش در یزد یادداشتی را در اینستاگرام در این خصوص منتشر کرد. الهام چرخنده این روزها در سریال هانیه در یزد حضور دارد.

الهام چرخنده بازیگر سریال هانیه پس از تصادفش در یزد با انتشار عکسی نوشت:

هر بلایی کز تو آید رحمتیست.!!! سلام.. خبر تصادف شدید سرویس کار با اتوبوس"" در یزد ؛ صحت دارد !!! اما"" به لطف پروردگار و دعای خیر شما... من و دیگر همکارانم در پروژه *هانیه* سلامت و شکر گذار هستیم... عکس. امروز سریال هانیه نقش مونس دوربین عباس غزالی. یا علی...

الهام چرخنده در سریال حانیه

سریال حانیه

سریال هانیه، سریالی است که به کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری در شهر یزد در حال تولید است و با بازسازی حوادثی به یادماندنی از سال 57 مبارزات انقلابی مردم یزد را نشان شان می دهد.
سریال حانیه در 13 قسمت 45 دقیقه‎ای ساخته می شود. داستان این مجموعه در حوالی سال 1357 در یزد اتفاق می‎افتد و ماجرای اصلی درباره زندگی ستوانی به نام سعید است که به همراه خانواده اش به یزد منتقل می‎شود و در خانه سید جعفر از بازاریان انقلابی این شهر سکونت می‎کند و حضور ستوان در خانه این مرد انقلابی ماجراهایی را به دنبال دارد.

زهرا سعیدی و عباس غزالی در سریال حانیه

عباس غزالی

عباس غزالی ، جعفر دهقان ، محمد کاسبی ، هستی مهدوی فر ، سیما خضرآبادی ، الهام چرخنده ، میرطاهر مظلومی ، زهرا سعیدی ، رزیتا غفوری ، مژده قاضی مرادی ، مرتضی نسیم سبحان ، محمد کریم پور ، سعید علی اکبری پیغمبری ، مهدی قانع ، امید عشیری ، مهدی رودافشان و شهره اشقولی از جمله بازیگران سریال هانیه هستند.

الهام چرخنده ، تصادف شدید الهام چرخنده + عکس

3.320
این مطلب مفید بود ؟137
برگرفته از شفاف - / ک
وبگردی