درمان طاسی سر
کم مویی و طاسی یکی از بیماریهایی است که بسیاری از انسانها به آن مبتلا بوده و رنج میکشند.روشهای درمانی زیادی برای این بیماری وجود دارد ولی یک شرکت آمریکایی با طراحی کلاه مخصوص درمان قطعی را تضمین می کند.

درمان طاسی با روش جدید 

یک شرکت آمریکایی به نام «ترادوم» کلاهی به بازار عرضه کرده است که طاسی را از بین می برد و مدعی است که فرد طاس پس از 6 ماه به طور کامل مو های خود را بدست خواهد آورد. این کلاه توسط «تمیم حمید»  که یکی از مهندسین سابق ناسا بوده و سیستم تشخیص گفتار را برای ناسا طراحی کرده بود به دنبال طراحی دستگاهی  که زندگی بیشتر مردم قابل را تغییر دهد از ناسا خارج شده بود.

درمان کچلی

این شرکت که در کالیفرنیا واقع شده و مرکزی برای ترمیم مو با روشهای لیزری می باشدو سازندگان این کلاه از سال 2008 اقدام به طراحی و ساخت کرده اند.
کلاه برای افرادی که ریزش موی شدید دارند یا مقداری از موی خود را از دست داده اند و افراد طاس ساخته شده است؛ تقریبا 80 میلیون نفر در ایالات متحده از مشکل ریزش مو رنج می برند.
 
درمان ریزش مو
 
در واقع این کلاه توسط فناوری لیزر با تابش نور به حداکثر مناطق طاس باعث تحریک و تولید میتوکندری در فولیکول های مو می شود و پروتئین در مو تولید می کند  و توانایی جلوگیری از ریزش مو و ضخیم تر شدن موهای موجود و رشد موهای جدید را دارد.
این کلاه ریزش را محدود می کند و باعث رشد مجدد مو می شود؛ ضمن اینکه بیش از 80 لیزر دارد و تقریباً تمام سر را پوشش می دهد؛ موقعی که روی سر گذاشته می شود حدود یک درجه سانتی گراد تولید گرما می کند که هیچ مانعی ندارد.
 
درمان ریزش مو
 
کاربر می تواند در حین تماشای تلویزیون، کار کردن با کامپیوتر، کتاب خواندن یا آشپزی کردن، چند دقیقه کلاه را روی سر بگذارد و دیگر نازی به رفتن به موسسات پزشکی برای درمان نیست.
باید دو بار در هفته و هر جلسه به مدت 20 دقیقه از کلاه استفاده شود؛ اولین نتیجه پس از 18 هفته ظاهر خواهد شد و بعد از گذشت 50 هفته، موی سر تا حد زیادی رشد کرده است.
 
درمان ریزش مو
 
این کلاه هیچ گونه عوارضی ندارد و به قیمت 795 دلار فروخته می شود که در قبال هزینه های سنگین درمانی مناسب به نظر می رسد.
 
 
 ریزش مو

درمان طاسی سر با کلاه مخصوص + تصاویر

4.528
این مطلب مفید بود ؟253
منبع : نمناک -/ف
وبگردی