مردان عقیم
ناتوانی جنسی به خصوص در مردان در سالهای اخیر بسیار گسترده تر از قبل است و این یک رابطه ی مستقیم با رفتارهای مادران در دروان بارداری دارد که در ادامه می خوانید.

مادران سیگاری این نکات را به یاد داشته باشند تا از عواقب استعمال دخانیات در دوران بارداری بر روی نوزاد اطلاع داشته باشند

 

مادرانی که در طول دوران بارداری سیگار و مواد مخدر مصرف می کنند پسرانی با ضعف های خاص به دنیا می اورند.

محققان به این تنیجه دست یافتند یک آسیب جدی در انتظار آینده پسر بچه هایی است که مادرانشان در دوران بارداری سیگار مصرف می کردند.
آنها می گویند مردانی که هم اکنون در سن 30 تا 40 سالگی هستند به دلیل اینکه مادرانشان در دوران بارداری آنها دخانیات مصرف می کردند از ناتوانی جنسی و مشکل تولید اسپرم به اندازه کافی رنج می برند.
 
مادران باردار

عوارض استعمال دخانیات در دوران بارداری بر ضعف نوزاد

 
 
از هر 8 زن یکی از آنها مصرف سیگار در دوران بارداری را ادامه داده اند و هورمون هایی مرتبط با تولید مثل جنینشان را در معرض خطر قرار داده اند.
محققان استرالیایی بر روی زنی که حدود 24 نخ سیگار در روز در دوران بارداری خود مصرف می کرده است مطالعاتی انجام داده اند که نتیجه سالها بعد در کم توانی و به نوعی عقیم شدن فرزند پسر او ظاهر شد.
پروفسور ایلیین میگوید:مادران سیگاری نوزادانی کوچکتر از لحاظ جسمی و همینطور مشکلات یادگیری در دروس ریاضی و زبان و مشکلاتی همچون نارسایی های قلبی و از این قبیل به دنیا می آورند.
این پروفسور هشدار داد:هر یکبار سیگار کشیدن مادر برابر است با قرار دادن جنین در یک اتاق پر دود به مدت 15 دقیقه پس با این اوصاف قضاوت بسیار راحت می شود.

تولد پسران عقیم از مادران سیگاری!

415
این مطلب مفید بود ؟123
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
منبع : نمناک /ن
برچسب : مضرات سیگار
وبگردی