هیوندا النترا2016
هیوندا با آخرین خودروهای جدید و زیبای خود در نمایشگاه 2014 پاریس شرکت کرده و از آنها رونمایی کرد. در این بخش خودرو هیوندا النترا 2016 دو درب با طراحی مقاوم و کلاسیک را به همراه جزئیات بیشتر خواهیم دید.

در نمایشگاه خودرو پاریس 2104،شاهد رونمایی از جدیدترین مدل ماشینهای تولید شده از کمپانی های معتبر در سال بودیم.یکی از این خودروها هیوندا النترا بود که توجه خیلی از شرکت کنندگان در این نمایشگاه را به خود جلب کرد.

هیوندا

سدان النترا یکی از محبوب ترین محصولات شرکت هیوندای  است که با توجه به قیمت مناسب و کارایی و طراحی خوب توانسته علاقه مندان و مشتریان زیادی برای خود دست و پا کند. حالا که زبان طراحی نسل دوم مجسمه سیال در محصولات هیوندای پیاده می شود، النترا نیز بی نصیب نمانده و چهره آن به شدت تغییر خواهد کرد.

این همان روندی است که سوناتا و جنسیس هم طی کردند. النترا که نسخه کوچک شده سوناتا بود، مانند آن در نسل جدید، تغییراتی را شاهد خواهد بود. بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم که طراحی اسپرت و فانتزی این خودرو کمی از حالت انتزاعی خارج شده و به سمت دنیای واقعی و طراحی لوکس و موقر تمایل پیدا کند.
 
هیوندا
 
اولین برداشت از طراحی النترای جدید با استفاده از زبان طراحی Fluidic Precision و با الهام از سوناتای 2015 با جلوپنجره ذوزنقه ای شکل مشبک بزرگ و چراغ های باریک  LED برای روز و چراغهای HID در جلو و عقب ماشین , سقف  آفتابگیر کابین و تغییراتی در خطوط بدنه که فضای بیشتری را برای مسافران تعبیه کرده اند توسط طراحان رندر شده است.
 
هیوندا
نمایی از دربهای بالارونده هیوندا النترا
 
در زیر کاپوت نمی توان انتظار تغییراتی گسترده را داشت. اما با ترفندهایی کوچک، میزان مصرف سوخت و آلایندگی خودروها کاهش خواهد یافت. موتور 1.8 و 2.0 لیتری نیز اصلی ترین گزینه های النترا باقی می مانند که 164 گشتاور نیرو انتقال می دهد.همچنین النترای 2016 از پلتفرم نسل فعلی استفاده خواهد کرد. با این حال تغییرات عمده ای نیز در آن صورت می پذیرد. انتظار می رود، سختی و مقاومت شاسی برای بهبود عملکرد در تصادفات مورد توجه قرار گیرد.
 
هیوندا
 
هیوندا در این کلاس باید با مزدا 3 جدید که از نظر دینامیک رانندگی و طراحی در صدر این کلاس نشسته، رقابت کند. خودروهای دیگر این رقابت، شامل تویوتا کرولا، فورد فوکوس، کیا سراتو، سوبارو ایمپرزا و شورولت کروز می باشند. مشاهده می کنید که النترا در محاصره چه گروه و رقبای سختی قرار گرفته است.قیمت نهایی این خودرو هنوز مشخص نشده و به نظر می رسد در اوایل سال 2015، از النترای جدید رونمایی شود.
 
هیوندا
داخل کابین هیوندا

هیوندا النترا ، مشخصات خودرو هیوندا النترا 2016 + تصاویر

3.595
این مطلب مفید بود ؟6728
منبع : نمناک -/ف
وبگردی