رژگونه زدن
طرز صحیح زدن رژگونه زیبایی و جذابیت آرایش شما را کامل تر می کند. با شناخت فرم صورت خود و مناسب ترین فرم زدن رژگونه می توانید آرایشی زیباتر و بهتر انجام دهید.

آموزش رژگونه زدن متناسب با فرم صورت

فرم صورت به طور کل به 5 شکل متفاوت تقسیم بندی می شود و برای هر نوع صورت سبک آرایش خاصی وجود دارد که در این بخش با بهترین شکل و نوع زدن رژگونه برای صورت هایی با فرم های مختلف آشنا می شوید.هر فرم صورتی که دارید برای زدن رژگونه بهتر است گونه های خود را به سمت داخل دهان همانند تصویر بکشید تا نتیجه بهتر شود.

رژگونه زدن برای همه خانم ها به یک شکل نیست بلکه رژگونه زدن برای هرکس با توجه به فرم صورت اش متفاوت است، رژگونه کمک میکند گونه های برجسته تر و زیباتری داشته باشید پس فرم صورت تان را بشناسید و بدانید چگونه باید رژگونه بزنید.

رژگونه صورت کشیده

آموزش رژگونه زدن

صورت خود را برای آرایش تقسیم بندی کنید تا هیچ کدام از بخش های آرایش شما در زیبایی بخش دیگر تداخل ایجاد نکند.اگر صورت شما درشت است برای کوچک به نظر رسیدن ان قسمت چانه و پیشانی را کمی تیره کنید.با توجه به تصاویر فرم صورت خود را بشناسید و مطابق با فرم صورت خود فرم رژگونه زدن را دنبال کنید.وقتی با توجه به فرم صورت تان رژگونه بزنید فرم صورت تان متناسب تر و گونه ها برجسته تر به نظر میرسند.
رژگونه برای صورت لاغر

رژگونه زدن بر اساس فرم صورت

رژگونه زدن بر اساس فرم صورت یکی از ترفندهای مهم آرایشگران است که شما هم با دانستن این ترفند میتوانید حرفه ای رژگونه بزنید. 

رژگونه زدن حرفه ای متناسب با فرم صورت + آموزش تصویری

4501
این مطلب مفید بود ؟396105
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ن/ح
برچسب : رژگونه
وبگردی