ترمیم موهای سوخته
اگر موهای شما هم به دلیل رنگ و دکلره سوخته و یا آسیب دیده اند بهتر است برای ترمیم آن ها از این روش های مناسب و کاربردی استفاده کنید.

ترمیم موهای سوخته با رنگ و دکلره

اکثر خانم ها بعد از رنگ و دکلره کردن موها شاهد سوختن موها، وز شدن، ریزش مو و بسیاری مشکلات دیگر هستند که این برای خانم ها بسیار ناراحت کننده است زیرا دیگر مانند قبل موهای زیبا و درخشانی ندارند اما نگران نباشید تمام این مشکلات راه حل هایی دارند که در این بخش از دنیای مد نمناک آن ها را به شما معرفی میکنیم.

ترمیم موهای سوخته

موها از سه لایه مدولا، کورتکس و کوتیکول تشکیل میشوند که در اثر رمگ کردن و دکلره های مداوم قسمت کوتیکول مو آسیب میبیند و باعث میشود موها زیبایی و درخشندگی خود را از دست بدهند. اگر عادت به استفاده مداوم از سشوار و اتو مو دارید بهتر است بدانید این موارد هم باعث آسیب به کوتیکول مو میشود و در نهایت موهای و کدری خواهید داشت.

برای درمان و ترمیم موهای وخته و آسیب دیده قبل از هر کاری باید به تغدیه تان برسید زیرا این تغذیه است که باعث تقویت موها میشود و آن ها را مانند روز اول زیبا و درخشان میکند.

تغذیه برای موها

بعد از تغذیه نوبت به ماسک مو میرسد، ماسک مو باعث برگشتن زیبایی و سلامت موها میشود به شرطی که از ماسک های طبیعی و گیاهی استفاده کنید. ماسک موها باعث درمان سوختگی مو، شکنندگی مو، وز بودن مو و ... را درمان میکنند.

- اولین ماسکی که به شما پیشنهاد میکنیم ماسک عسل و سرکه سیب است که باید مقداری عسل را با یک چهارم فنجان سرکه سیب مخلوط کنید و قبل از رفتن به حمام به موهایتان بزنید و ماساژ دهید اجازه دهید 20 دقیقه روی موها بماند سپس شستشو دهید.

- ماسک زیتون و تخم مرغ برای تقویت موها معجره میکند باید 2 عدد تخم مرغ را با مقداری روغن زیتون مخلوط کنید و روی موها بمالید و ماساژ دهید بعد از گذشت 30 دقیقه آن را بشویید.

تهیه ماسک مو

3 ماسک عالی برای موهای آسیب دیده

ماسک برای موهای آسیب دیده با مواد اولیه ای که برای تهیه دارد یک ماسک طبیعی و فوق العاده در تقویت موها و ترمیم موهای آسیب دیده است که مراحل تهیه و استفاده از آنها را در ادامه می خوانید.

مواد لازم:

  • عسل
  • ماست
  • روغن زیتون
  • روغن بادام درختی
  • موز له شده
  • تخم مرغ

ماسک موی عالی

ماسک اول :

موزهای له شده را با روغن بادام درختی خوب مخلوط کرده و به روی موها بمالید. موها را خوب ماساژ دهید و اجازه دهید تا مواد 15 دقیقه بر روی موها بماند.

ماسک دوم:

یک قاشق عسل را با یک عدد تخم مرغ و روغن زیتون مخلوط کنید. موهایتان را خیس نموده و ماسک آماده را به روی موها خوب بمالید تا تمام بخش های آن پوشیده شوند. سپس یک کلاه پلاستیکی مانند کلاه رنگ به روی موها بکشید و اجازه دهید تا 30 دقیقه موها در این حالت بمانند و بعد آبکشی کنید.

ماسک ترمیم مو

ماسک سوم:

این ماسک تنها با ماست تهیه می شود. در واقع باید بعد از شستشوی کامل موها در حمام با شامپو در آخر ماست را به روی موها بمالید و اجازه دهید تا 20 دقیقه به روی موها بماند و بعد با آب ولرم موها را شستشو دهید.

ترمیم موهای سوخته + 3 ماسک عالی برای موهای آسیب دیده

4.4407
این مطلب مفید بود ؟36146
منبع : بخش دنیای مد نمناک/ح.ب/ن/ح
وبگردی