حامد بهداد
در این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک شما را با بازیگران مجرد مرد سینما که اهل ازدواج نیستند آشنا میکنیم.

بازیگران مجرد مرد سینما و تلویزیون

بازیگران و چهره های مشهور از محبوب ترین افراد جامعه هستند که طرفداران زیادی دارند و شهرت و محبوبیت بخش مهمی از زندگی شخصی شان را احاطه کرده است.

شهرت و محبوبیت سلبریتی ها در کنار تمام اتفاقات خوبی که در زندگی برایشان رقم میزند شرایط دشواری را هم شکل میدهد که بسیاری از سلبریتی ها درگیر آن هستند و علاوه بر خودشان همسر و فرزندانشان را هم تحت تاثیر قرار میدهد.

بالا رفتن سن ازدواج مساله ای است که در چند سال اخیر با افزایش بیشتری روبرو شده است و این موضوع در میان سلبریتی ها و چهره های مشهور به مانند مردم عادی در حال افزایش است.

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از بازیگران مرد سینمای ایران با وجود رسیدن به دهه سوم و چهارم زندگی هنوز مجردند ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک را از دست ندهید.

معرفی بازیگران مرد سینمای ایران که هنوز مجردند

بالا رفتن سن ازدواج دلایل مختلفی در میان سلبریتی ها دارد که باید شهرت و محبوبیت را هم به لیست علت تمایل نداشتن چهره ها به ازدواج اضافه کنیم. در میان چهره های مشهور سینما و تلویزیون بازیگران مجرد زیادی وجود دارد که در این مطلب به برخی از بازیگران مجرد مرد اشاره میکنیم.

حامد بهداد، پارسا پیروزفر ، پولاد کیمیایی، بهرنگ علوی،میلاد کی مرام ، مصطفی زمانی، سیاوش خیرابی ، حامد کمیلی ، دانیال عبادی ، امیرحسین آرمان، امیرعلی دانایی،پندار اکبری و ... از جمله بازیگران مرد مجرد سینمای ایران هستند که با وجود قرار گرفتن در دهه سوم و چهارم زندگی هنوز مجردند.

حامد بهداد

حامد بهداد بازیگر مشهور و محبوب سینما و تلویزیون است که 26 آبان سال 1352 متولد شد و به مانند برخی دیگر از سلبریتی ها گویا تمایلی به ازدواج ندارد.

حامد بهداد

حامد بهداد برای اولین بار با فیلم آخر بازی همایون اسعدیان به دنیای سینما راه یافت و با بازی موفقش در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فجر شد و خیلی زود توانست به عنوان بازیگری پرکار شناخته شود.

پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر یکی دیگر از بازیگران مجرد سینمای ایران است که 22 شهریور سال 1351 متولد شد و با وجود گذر از مرز 40 سالگی گویا تمایلی به تن دادن به ازدواج ندارد.

پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر از چهره های تئاتر بود که با بازی در سریال هایی چون در چشم باد ، سفر سبز ، در قلب من و در پناه تو در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد و تجربه های متفاوتی را در سینما با نقش هایی متفاوت کسب کرد.

پولاد کیمیایی

پولاد کیمیایی بازیگر و کارگردان سینما است که 23 تیر 1359 متولد شد و در چهل سالگی هنوز تن به زندگی متاهلی نداده است و مجرد است.

پولاد کیمیایی

پولاد کیمیایی پسر مسعود کیمیایی کارگردان مشهور سینما است که بازیگری با فیلم سرب به کارگردانی پدرش آغاز کرد و این روزها علاوه بر بازیگری کارگردانی هم میکند.

حامد کمیلی

حامد کمیلی یکی دیگر از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون است که 14 تیر 1361 متولد شد و در مرز 40 سالگی هنوز هم مجرد است.

حامد کمیلی

حامد کمیلی بازیگری در سینما را با فیلم تردید در سال 87 آغاز کرد و علاوه بر سینما در تلویزیون و تئاتر هم مشغول فعالیت است.

بهرنگ علوی

بهرنگ علوی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 1 فروردین 1359 متولد شد و در آستانه 40 سالگی هنوز هم مجرد است و خیال تشکیل خانواده ندارد.

بهرنگ علوی

بهرنگ علوی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و سال 70 برای اولین بار روی صحنه رفت و در سینما و تلویزیون نقش های متفاوتی را ایفا کرد که از جمله آنها میتوان به سریال هشت و نیم دقیقه، معمای شاه، قفسی برای پرواز، هوش سیاه، بر سر دوراهی ، نردبام آسمان و ... اشاره کرد.

مصطفی زمانی

مصطفی زمانی بازیگر سریال یوسف پیامبر 30 خرداد 1361 متولد شد و در سالهای نزدیک به چهل سالگی هنوز هم مجرد است.

مصطفی زمانی

مصطفی زمانی بازیگری را با سریال یوسف پیامبر آغاز کرد و اولین بازی او در سینما مربوط به سال 88 و فیلم سینمایی آل است. بازی در نقش فرهاد دماوندی در سریال شهرزاد از ماندگارترین نقش های کارنامه هنری او است.

پندار اکبری

پندار اکبری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 آذر 1361 متولد شد و با عبور از مرز 35 سال هنوز مجرد است و تشکیل خانواده نداده است.

پندار اکبری

پندار پسر عبدالرضا اکبری بازیگر کشورمان است که تجربه بازی در سینما ، تلویزیون و تئاتر را از سال 1363 تا به امروز در کارنامه هنری اش دارد.

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 آبان 1361 متولد شد و در سالهای نزدیک به چهل سالگی هنوز هم مجرد است.

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان بازیگری را با فیلم ازدواج به سبک ایرانی در سال 83 آغاز کرد و بازی در سریال کلاه پهلوی اولین تجربه بازیگری او در تلویزیون بود.

سیاوش خیرابی ، دانیال عبادی ، امیرعلی دانایی و ... از دیگر بازیگران کشورمان هستند که با عبور از مرز 30 سالگی هنوز تصمیمی برای متاهل شدن ندارند.

بازیگران مجرد مرد سینما که اهل ازدواج نیستند + تصاویر

4.1559
این مطلب مفید بود ؟46396
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
وبگردی