امیر حسین رستمی
فیلم سینمایی شهر موشها 2 ساخته مرضیه برومند با نزدیک شدن به رقم 8 میلیارد تومان به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما بدل شد و امیرحسین رستمی و پسرش نیز در کنار شخصیت های محبوب این فیلم عکس یادگاری گرفتند.

عکس جالب امیر حسن رستمی و پسرش عرشیا در کنار شخصیتهای محبوب شهر موشها توسط خود رستمی در فضای مجاری منتشر شد. شهرموشها به کارگردانی مرضیه برومند تاکنون با فروش بیش از 7 میلیارد و 785 میلیون تومان به عنوان پرفروشترین فیلم سینمایی تاریخ ایران به شمار میرود.

امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی به همراه پسرش در جشن پاییزی مجله زندگی ایده آل شرکت کرده است.
امیر حسن رستمی که بیشتر با نقش شکور در سریال شمس العماره به محبوبیت رسید متولد سال 1345 بوده و در سال 77 با پوراندخت آلستی ازدواج کرد. در 26 سالگی ازدواج کرد و در 31 سالگی پدر شد. تنها فرزند او ،عرشیای 10 ساله است.

امیرحسین رستمی
 

امیر حسین رستمی در اغلب کارهای تلویزیونی ژانر طنز را کار کرده و شاید همین خوش طبع بودن و لبخند و طنزی که درزندگی شخصی اش هم وجود دارد باعث این اتفاق بوده است.
رستمی با بازی در فیلم فقط چشمهاتو ببند به عرصه هنر و سینما معرفی شدند و در واقع همین فیلم نقطه عطف و پرشی در زندگی هنری امیرحسین رستمی برای موفقتر شدن و حضور در سریالها و فیلمهای مختلف تلویزیونی و سینمایی شد.
از جمله فعالیتهای هنری اش عبارتند از:فقط چشمهایت را ببند، مرد هزار چهره، شمس العماره، خاک آشنا، نون و ریحون ، سه پنج دو و…

یادگاری امیرحسین رستمی و پسرش با شهر موشها + تصاویر

3.958
این مطلب مفید بود ؟4513
برگرفته از جام جم سیما-/ف
وبگردی