کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی

ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی

تاریخ انتشار : 4 شهریور 1398کد مطلب : 9005زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان در مقطع کارشناسی ناپیوسته ثبت نام می کند

ثبت نام کارشناسی جامع علمی کاربردی

ایسنا: رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان از آغاز ثبت نام پذیرش این دانشگاه در دوره کارشناسی ناپیوسته خبرداد. 

دکتر امیر احمد دهقانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:متقاضیان ثبت نام و شرکت در پذیرش دوره های مهندسی و کارشناسی حرفه ای نظام آموزش مهارتی(ناپیوسته) دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه 98، می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای پذیرش، از رشته های تحصیلی دایر در مراکز آموزشی علمی کاربردی استان اطلاع کسب کنند. 

وی با اشاره به اینکه ثبت نام متقاضیان پذیرش دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی این دانشگاه، خاطرنشان کرد:ثبت نام این بخش از 27 مردادماه آغاز شده و تا 5 شهریورماه ادامه خواهد داشت. 

دهقانی بیان کرد:دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان دانشگاه نسل سوم با در نظر گرفتن آیین نامه نظام آموزش های مهارتی و فناوری و سیاست های کلی اشتغال، هدف اصلی آن تربیت نیروهای انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص براساس نیاز بازار کار است. 

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان تصریح کرد:پایین بودن نرخ شهریه این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه ها، مهارتی بودن، کارآفرین بودن و نزدیک شدن فارغ التحصیلان این دانشگاه به اشتغال، از ویژگی هایی شاخص تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی است.

انتهای پیام/م

ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی

2.52
این مطلب مفید بود ؟11
وبگردی