سام قریبیان

سام قریبیان اولین فیلم سینمایی خود را کلید زد

تاریخ انتشار : 30 مهر 1393کد مطلب : 9064زمان مطالعه : 2 دقیقه
360 درجه عنوان اولین فیلم بلند سام قریبیان است که به تهیه کنندگی پدرش فرامرز قریبیان در بوستان ولایت کلید خورد.

اولین فیلم سینمایی سام قریبیان با عنوان 361 درجه در تهران با حضور فرامرز فریبیان مقابل دوربین رفت. تهیه کنندگی این فیلم را فرارز قریبیان به عهده دارد.
فیلمبرداری تازه ترین فیلم سام قریبیان با عنوان 361 درجه با حضور فرامرز قریبیان کارگردان و بازیگر پیش کسوت سینمای ایران در لوکیشینی در بوستان ولایت آغاز شد و فرامرز قریبیان نخستین پلان این فیلم را کارگردانی کرد.

پشت صحنه فیلم 360 درجه

پشت صحنه فیلم 360 درجه

نخستین سکانس این فیلم در یک روز بارانی با حضور عوامل اصلی و بازیگران فیلمبرداری شد. بهاره رهنما و میلاد کی مرام بازیگرانی هستند که در نخستین روز فیلمبرداری جلوی دوربین کوهیار کلاری رفتند.
اکثر لوکیشن های این فیلم در تهران و تا کنون سه بازیگر اصلی این فیلم جلوی دوربین رفتند و بازی آن ها در این فیلم آغاز شده است. 360 درجه از مضمونی اجتماعی برخوردار است و اولین فیلم بلند سام قریبیان در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر اکران خواهد شد.

فرامرز قریبیان و پسرش سام

فیلم جدید سام قریبیان

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:راز و رمز حقیقی جهان در آن چیزی است که آشکار است، نه پنهان.
بازیگران:(به ترتیب حروف الفبا) امیر آقایی ، ناصر آقایی ، حبیب اسماعیلی ، پریناز ایزدیار ، میترا حجار، رضا رویگری ، بهاره رهنما ، حسین سلیمانی ، سام قریبیان ، احسان کرمی ، بابک کریمی ، میلاد کی مرام ، علیرضا محمدی ، حامد مدرس. 

سام قریبیان پیش از این نگارش فیلمنامه فیلم گناهکاران به کارگردانی پدرش را بر عهده داشته و او جز کارگردانانی است که سال ها در خارج از ایران در شاخه فیلمنامه نویسی فعالیت داشته است.

سام قریبیان اولین فیلم سینمایی خود را کلید زد

4.935
این مطلب مفید بود ؟341
برگرفته از سینما پرس - / ک
وبگردی