پرسپولیس

اتفاق عجیب در پرسپولیس

تاریخ انتشار : 9 مهر 1401کد مطلب : 9102زمان مطالعه : 1 دقیقه
عیسی آل‌کثیر مهاجم سرخ‌ها بدون اطلاع باشگاه در تمرینات این تیم شرکت کرده است.

خبرورزشی:عیسی آل‌کثیر در حالی در روزهای اخیر در تمرینات پرسپولیس آفتابی شده است که هیچ قراردادی با این باشگاه ندارد. اگرچه یحیی گل‌محمدی اجازه حضور آل‌کثیر را در تمرینات تیمش صادر کرده اما این موضوع بدون هماهنگی با باشگاه بوده است. با توجه به همین مسئله این مهاجم مصدوم باید در هفته پیش رو برای حضور در تمرینات سرخ‌پوشان از باشگاه مجبوز بگیرد.

پرسپولیس برای بازی با تراکتور شیخ دیاباته و امید عالیشاه را به‌طور قطع در اختیار نخواهد داشت اما سروش رفیعی و سعید صادقی به تمرینات گروهی این تیم برگشته‌اند. کادر فنی سرخ‌پوشان امروز وضعیت بدنی این دو بازیکن را به‌طور دقیق بررسی خواهند کرد تا در مورد حضور آنها در ترکیب اصلی تصمیم‌گیری کنند. احتمال اینکه یکی از این دو بازیکن مقابل تراکتور نیمکت‌نشین باشد زیاد است.

از سوی دیگر مشکل زمین تمرین قرمزها نیز در شرف حل شدن است. محمد محمدی بعد از بازدیدی که از زمین چمن تهرانسر داشت نشستی را با مسئولان این ورزشگاه برگزار کرد. در این نشست توافق شد که پرسپولیس هفته‌ای دو روز تمرینات خود را در ورزشگاه سابق تیم نفت تهران انجام دهد. البته قرار است تصمیم نهایی در این مورد را سرمربی سرخ‌پوشان بگیرد.

به این ترتیب که پرسپولیسی‌ها یکی دو جلسه در زمین تهرانسر تمرین خواهند کرد و اگر رضایت داشته باشند، معاون ورزشی این باشگاه در آخر همین هفته قرارداد نهایی را با ورزشگاه تهرانسر امضا خواهد کرد. سرخ‌پوشان در هفته پیش رو یک جلسه تمرین هم در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/م

اتفاق عجیب در پرسپولیس

52
این مطلب مفید بود ؟20
وبگردی