فروش خودرو

متقاضیان شرکت در مرحله دوم فروش خودرو بخوانند

تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1402کد مطلب : 9150زمان مطالعه : 2 دقیقه
متقاضیانی که خواستار شرکت مجدد در دومین طرح یکپارچه خرید خودرو را دارند می توانند به پروفایل خود مراجعه و انصراف خود را از طرح نخست فروش خودرو در سامانه اعلام کنند.

تسنیم:هفته گذشته بود که وزارت صنعت، معدن و تجارت تصمیم گرفت برای متقاضیانی که اولویت تحویل خودروی آن‌ها سال 1403 است، مهلتی پنج روزه تا روز یک شنبه 10 اردیبهشت ماه در نظر بگیرد تا این متقاضیان نسبت به ویرایش درخواست خودرویی خود اقدام کنند و پنج اولویت از خودروهای کم تقاضاتر که نوبت تحویل در سال 1402 خواهند داشت را انتخاب کنند.

در حال حاضر مهلت شش روزه برای تغییر اولویت‌های خودرویی به پایان رسید و مشتریانی که نوبت دریافت خودروهای آن‌ها 1403 بود، توانستند نوع خودروی انتخابی را با اولویت‌بندی با پنج مدل دیگر تغییر دهند تا در سال 1402 خودرو را تحویل بگیرند.

اما اگر متقاضی هیچ اولویتی را انتخاب نکرده باشد، همچنان همان انتخاب اولویت سال 1403 برای او ملاک خواهد بود و براساس آن خودروی خود را در سال آینده دریافت خواهد کرد.البته این امکان وجود دارد که این دسته از افراد خودروهای خود را در سال 1403 زودتر از موعد تحویل بگیرند.

بررسی ها نشان می‌دهد قرار است هفته آینده با بررسی درخواست تغییر اولویت متقاضیان خرید خودرو، نتایج اعلام شود تا مردم از زمان تحویل خودروهای ثبت نامی مطلع شوند.

البته در حال حاضر با اتمام زمان تغییر اولویت خودروهای ثبت نامی، متقاضیانی که خواستار شرکت مجدد در دومین طرح یکپارچه خرید خودرو را دارند می توانند به پروفایل خود مراجعه و انصراف خود را از طرح نخست فروش خودرو در سامانه اعلام کنند تا امکان ثبت نام در مرحله دوم ثبت نام خودرو را داشته باشند.

* زمان اعلام نوبت متقاضیان ویرایش خودرو

سخنگوی وزارت صمت در مورد زمان اعلام نوبت متقاضیان ویرایش خودرو گفت:زمان اعلام نوبت تحویل خودرو برای متقاضیانی که در مدت تعیین شده (یعنی از 5 تا 10 اردیبهشت) نوع خودروی خود را تغییر دادند، اواسط هفته آینده خواهد بود.

امید قالیباف با بیان اینکه فرصت ویرایش خودرو در سامانه تخصیص یکپارچه، شب گذشته به پایان رسید، افزود:در فرصت ویرایش برای متقاضیان خودرو که نوبت آن‌ها در سال 1403 اعلام شد، تعداد 208 هزار و 734 نفر از این فرصت استفاده و اولویت خودرویی را تغییر دادند.

سخنگوی وزارت صمت گفت:زمان‌بندی تحویل خودرو برای این دسته از متقاضیان، اواسط هفته آینده اعلام خواهد شد؛ گزینه انصراف از طرح قبلی هم برای کسانی که قصد دارند در مرحله دوم فروش خودرو شرکت کنند، از امروز فعال شده است، در بازه زمانی 5 روزه (5 تا 10 اردیبهشت) برای ویرایش نوع خودروها، گزینه انصراف به طور موقت غیر فعال شده بود تا مشکلی از این حیث پیش نیاید.

انتهای پیام/م

متقاضیان شرکت در مرحله دوم فروش خودرو بخوانند

52
این مطلب مفید بود ؟20
برچسب : بازار خودرو
وبگردی