شخصیت شناسی از مدل مو
مدل مو بخش دیگری از شخصیت شناسی است که با توجه به علاقه و یا نوع افراد با مدل موهای مختلف می توان تشخیص داد که چه طرز فکر و نوع رفتاری می تواند داشته باشد.

تکنیک جالب شخصیت شناسی از روی مدل مو

مدل مو بخش دیگری از شخصیت شناسی است که با توجه به علاقه و یا نوع افراد با مدل موهای مختلف می توان تشخیص داد که چه طرز فکر و نوع رفتاری می تواند داشته باشد پس نه تنها ویژگی های صورت شما می تواند چیزهایی را در مورد شخصیت تان بگوید، بلکه مدل موهایتان نیز می تواند در مورد شخصیت شما اطلاعات خوبی را در اختیار دیگران قرار دهد. به همین دلیل در این قسمت از نمناک در مورد انواع مدل مو و ارتباط آن ها با ویژگی های شخصیتی صحبت خواهیم کرد :

انواع مدل مو و ارتباط آن ها با ویژگی های شخصیتی

1. اگر موهای قرمزی دارید، احتمالاً شخصیت بامزه و سرگرم کننده ای دارید

بعضی از رنگ موها به معنای این است که شخصیت شادی دارید. رنگ موی قرمز یکی از آن دسته رنگ مو هاست و معانی زیادی در خود دارد. اگر موهای طبیعی خود شما قرمز است، به معنای این است که در زندگی به دنبال هیجان و شادی هستید، عاشق پیشه می باشید، از یکنواختی متنفرید، حس شوخ طبعی بالایی دارید و دوست دارید که همه چیز واضح و روشن باشد.

البته ممکن است گاهی اوقات در روابطتان دمدمی مزاج رفتار کنید. گاهی اوقات هم رویای ملکه شدن در سرتان دارید و همچنین می توانید در بعضی از مواقع خجالتی باشید و از این که انسان ها شما را نپذیرند، می ترسید.

شخصیت شناسی از مو

2. موهای فر یعنی انسانی گرم و خوش مشرب هستید

خانم هایی که موهای فر دارند، اغلب خانم های بخشنده ای هستند و تمایل دارند که هر کاری را انجام دهند. در انجام وظایف بسیار خوب عمل می کنند و معمولاً کارهایشان را سریع تر از دیگران انجام می دهند. همچنین شخصیت آتشین هم دارند و رفتارهای آن ها شامل رهبری کردن هم می شود. عشق و فداکاری، صبوری، محرک بودن، خشم، استدلال و خود ابرازی از ویژگی این خانم ها می باشد. آن ها نمی توانند در مدت زمان طولانی فقط روی یک چیز متمرکز شوند و همچنین ممکن است رویای ملکه شدن را نیز در سر داشته باشند.

3. خانم ها با مو های موج دار و مجعد ، شخصیت خلاق دارند

این خانم ها معمولاً انرژی بالایی دارند، قوی و قدرتمند هستند و احساسات آن ها نیز قوی می باشد. همچنین ارتباط خوبی با دیگران برقرار می کنند، احساسات آن ها گاهی اوقات دچار صدمه می شود و راحت تر از چیزی که فکر کنید، آسیب پذیر هستند.

گاهی اوقات به سختی با دیگران صحبت می کنند و دوست دارند که در تنهایی آرامش پیدا کنند. خانم هایی که موی مجعد دارند، همچنین نیاز به زمان های تنهایی دارند، حتی اگر عاشق شما باشد، هم آزادی یکی از مهم ترین چیز ها برای این خانم ها می باشد. پایبند بودن به یک نفر، کمی برای این خانم ها سخت می باشد. اگر موهای مجعد دارید، یعنی باید از انرژی بالای خود مراقبت کنید. این خانم ها خلاق نیز می باشند.

4. موی ضخیم نشان دهنده اراده قوی است

بسیاری از افراد دارای موهای ضخیم، هم در ابرو و هم در موی سر هستند. این افراد معمولا انرژی بالایی دارند و اراده آن ها بسیار قوی می باشد. گاهی اوقات لجباز هم می باشند. در مقابل، موهای نازک به معنی لطافت است. یعنی این که شما زیاد به ورزش علاقه ندارید دوست دارید که انرژی خود را ذخیره کنید. داشتن موهای ضخیم می تواند نشان دهنده میل جنسی پایین هم باشد.

شخصیت شناسی با مو

5. اگر موهای کاملا صافی دارید و همیشه آن را فر می کنید، یعنی به دنبال هیجان و سرگرمی در زندگی هستید.

همانطور که بدن شما نیاز به مصرف غذاهای خاص دارد، فر کردن موها نیز می تواند نشان دهنده نیاز شما برای رضایت در مورد احساسات خاص باشد. فر کردن مو یک نوع تغییر جذاب برای چنین افرادی محسوب می شود که دوست دارند تجربه های هیجان انگیز داشته باشند. این افراد معمولاً به زندگی به دید مثبت نگاه می کنند و به دنبال هیجانات مختلف خواهند بود.

6. اگر موهای فر دارید و همیشه دوست دارید که موهایتان را صاف کنید، یعنی زندگی پر هرج و مرجی دارید که دوست دارید به آن آرامش ببخشید.

در طب چینی، همه سیستم ها تمایل به تعادل دارند. بنابراین دوست دارند که هر بیماری را با به تعادل رساندن بدن بهبود ببخشند. بنابراین با صاف کردن موهای سر احساس می کنند که کنترل بیشتری روی قدرت درونی خود دارند و احساس آرامش بیشتری می کنند.

7. اگر بلندی موهای شما متوسط است، یعنی انسان منطقی می باشید.

البته این اشخاص می توانند گاهی اوقات انسان های ناامید و نا صبوری هم باشند. بنابراین دوست دارند که موهای آن ها ساده به نظر برسد. این موها نشان دهنده حس منطقی و ارزش این افراد برای عقل و منطق می باشد. آن ها معمولاً به احساسات خود توجه می کنند. گاهی اوقات رقابتی هم عمل می کنند. این افراد معمولا دوست دارند که تمام کارها را سر موقع انجام دهند.

شخصیت شناسی

8. خانم هایی که موهای بلند دارند ، بیشتر احساساتی می باشند.

این افراد معمولا انسان های خلاق و رمانتیکی هستند و دوست دارند که همه چیز را واضح و شفاف پیش ببرند.

9 . اگر موهای کاملاً کوتاهی دارید و دوست ندارید که مدل خاصی به آن بدهید، یعنی از آشوب و هیجان دوری می کنید.

معمولاً این افراد به احساسات خود توجه نمی کنند و به آن اهمیت نمی دهند.

10. اگر بیش از حد به موهایتان رسیدگی می کنید، یعنی از خودتان انتقاد می کنید و همیشه رویای ملکه شدن در سر دارید.

اگر صبح ها به زمان زیادی برای حاضر شدن نیاز دارید، به معنی دو چیز است:یعنی می ترسید از خودتان انتقاد کنید، مضطرب هستید و به جزئیات بیش از حد توجه می کنید. همچنین مدت زمان طولانی را اختصاص می دهید تا همه چیز را بهبود ببخشید و کمی در این مورد وسواس بخرج می دهید. احتمالا جزء افرادی می باشید که 5 صبح برای بیدار شدن اقدام می کنند تا بتوانند بسیار عالی ظاهر شوند. این افراد معمولا به توجه زیادی نیاز دارند.

11. خانم هایی که به مدل موهای خود توجه نمی کنند و همیشه یک مدل بسیار ساده انتخاب می کنند، یعنی نیاز های خود را مقدم نمی شمارند.

اگر خیلی با عجله موهای خود را می بافید و مراقبت ویژه برای آن ها در نظر نمی گیرید و به دنبال مدل های جذاب نیستید، یعنی هیچ گاه خودتان را مقدم نمی شمارید و نیازهای دیگران را نسبت به خودتان ارجح می دانید.

شخصیت شناسی از مو

12. مردان و زنانی که موهای سر خود را کاملاً شیو می کنند یا به طور طبیعی دچار کچلی طاس می شوند، یعنی انسان های بیش از حد رمانتیکی می باشند.

کچل شدن در بسیاری از فرهنگ ها معانی مثبتی دارد. این نوع مدل مو گاهی اوقات بر اساس انتخاب خود افراد می باشد و گاهی اوقات نیز کاملاً طبیعی اتفاق می افتد اما در هر دو حالت، نشان دهنده قلب بزرگ این افراد تمایل آن ها به عشق ورزیدن و شخصیت بزرگوار آن ها می باشد.

این مدل مو همچنین ممکن است نشان دهنده این باشد که به دنبال عشق و هیجان رمانتیک می باشید و دوست دارید که همیشه مراحل اولیه عشق را تجربه کنید.

13. مدل مو های کاملاً عجیب و غریب و خلاف عرف

خانم هایی که عموما مدل موهای عجیب و غریب و منحصر به فرد را استفاده می کنند، معمولا انسان های با هیجان، بامزه و سرگرم کننده هستند.

14. موهای کوتاه ساده نشان دهنده نکته سنج بودن است.

این افراد به منطق و استقلال بیش از حد اهمیت می دهند. اهداف تعیین شده ای دارند. آن ها همچنین این مدل موی راحت را انتخاب می کنند که نیاز به رسیدگی زیادی نداشته باشد.

15. اگر کوتاهی موهای شما لایه لایه می باشد، یعنی فرد ایده آل گرایی هستید.

افرادی که از مدل موهای کوتاه لایه لایه استفاده می کنند، یعنی دوست دارند که همیشه بهترین باشند و معمولاً به دنبال ایده آل گرایی در مورد همه چیز هستند؛ حتی در مورد موهایشان.

موهای کوتاه

16. اگر موهای شما در اطراف صورتتان صاف می باشد.

چنانچه در نمناک میخوانید این مدل مو نشانه طغیانگری شماست مدل موهایی که در اطراف موی سر صاف هستند، یعنی چالش داشتن با قوانین و فرصت هایی که دوست دارند این قوانین را زیرپا بگذارند. این افراد معمولاً کمی شورش گر و طغیان گر می باشند. این مدل نشان دهنده تغییرات مثبت نیز هست.

17. خط رویش موی به هم ریخته و نامنظم در اطراف پیشانی نشان دهنده مشکلات درونی می باشد.

نامرتبی خط رویش مو مخصوصاً در نوجوانان، نشان دهنده این است که والدینشان به آن ها توجه نمی کند و تاثیر زیادی روی آن ها دارد و مشکلات درونی آن ها را نشان می دهد.

18. خط رویش موی گردن نشان دهنده شخصیت خوب است.

این افراد معمولاً انسان های قوی و تاثیرگذاری هستند، از قوانین پیروی می کنند و همیشه رفتار به جا و مناسبی دارند.

19. افرادی که موهای خود را با یک تل بالای سرشان جمع می کنند و می بندند، یعنی از لحاظ جنسی جذاب هستند و کمی مرموز می باشند.

این ویژگی و رفتار شما اساساً مانند یک آهنربا برای دیگران عمل می کنند. این افراد معمولاً کاریزما نیز دارند.

شخصیت شناسی از مدل مو

20. خانم هایی که موهای دم اسبی بلند دارند، یعنی هدف گرا هستند.

این خانم ها معمولاً قهرمان و منطقی هستند. موهای دم اسبی فانتزی نشان دهنده این است که این خانم ها اول از همه به نیازهای خودشان اهمیت می دهند و دیگران در درجه بعدی قرار دارند.

21. خانم هایی که مدل موی چتری دارند :

خانم هایی که چتری های صاف دارند و فرقی نمی کند که موهایشان بلند یا کتاه باشد، آنها سعی می کنند توجه ها را به خود جلب کنند زیرا اینگونه افراد خواسته یا ناخواسته به چشم هایشان خیره می شوند و ارتباط چشمی، برقرار می کنند .

22. خانم هایی که موهای خاکستری دارند :

زنانی که به طور طبیعی، موهایشان به سمت خاکستری شدن می رود، از شخصیت و شیوه زندگی شان راضی اند و آنها هیچگاه خودسانسوری ندارند و خود را به همان شکلی که هستند به دیگران نشان می دهند.

شخصیت شناسی از مو

23. خانم هایی که موهای نیمه مصری (جلو بلند و پشت کوتاه) دارند :

خانم هایی که موهای نیمه مصری(جلو بلند و پشت کوتاه) دارند، ساده و بی شیله و پیله هستند و به نظر دیگران اهمیتی نمی دهند و اجازه نمی دهند کسی در کارشان دخالت کند. آنها به دیگران وابسته نیستند و نمی گذارند که وابستگی به دیگران، زندگی شان را نابود کند بلکه با قدرت و استقلال عمل می کنند و زندگی خود را می سازند.

24. خانم هایی که موهای تیز تیزی (پر مانند) دارند :

خانم های دارای این مدل مو اغلب افراد مدرنی هستند که مشتاق و سرزنده و با اعتماد به نفس هستند و گاهی با رفتارهایشان دیگران را هیجان زده و متعجب می کنند و از طریق آرایش موهایشان به این شیوه می مدروز بودنشان را نشان می دهند. 

شخصیت شناسی خودتان و افراد از روی مدل مو

3.91341
این مطلب مفید بود ؟1044297
منبع : بخش سبک زندگی نمناک/ح.ب/ن
وبگردی