آفیس رایگان اندروید و ios
اگر به دنبال برنامه جامع ای هستید که با استفاده از آن بتوان فایل های ورد، PDF، اکسل و پاورپوینت را اجرا کنید، در این گزارش با برنامه آفیس رایگان آشنا خواهید شد

دانلود برنامه آفیس برای اندروید و آیفون

یکی از برنامه های معروف و محبوب مایکروسافت در میان کاربران دستگاه های هوشمند، بدون شک برنامه آفیس است که یکی از برنامه های لازم در هر سیستم عامل می باشد و حتما ما به آن نیاز پیدا می کنید. نیاز به برنامه آفیس بیشتر درمیان دانشجویان بسیار بیشتر است. از این رو این برنامه تنها برای تعداد محدودی سیستم عامل طراحی و عرضه نشده است و شما می توانید به راحتی تمام، آنرا در هر سیستم عاملی همانند ویندوزفون، اندروید، آیفون، آیپد، مک، ویندوز و... نصب کنید.

اما اگر شما در طول روز به لپ تاپ و یا کامپیوتر دسترسی ندارید، حتما با این مشکل روبرو شده اید که یک فایل ورد، اکسل و یا پاورپوینت به دست شما می رسد اما به دلیل محدودیتی که دارید نمی توانید آنرا اجرا کنید. در نهایت قطعا کار شما به تعویق خواهد افتاد. اما جای نگرانی نیست چرا که مجموعه مایکروسافت هر یک از برنامه های ورد، اکسل و پاورپوینت را بصورت جداگانه برای سیستم عامل های اندروید و iOS طراحی کرده اند و شما می توانید در صورت نیز هر یک از آنها را دانلود و استفاده کنید.

آفیس برای موبایل

از این رو شما باید 3 برنامه ورد، اکسل و پاورپوینت را بصورت جداگانه دانلود و نصب کنید که قطعا فضایی را از گوشی شما خواهند گرفت و در مقایسه با برنامه های مختلفی که در گوشی شما وجود دارند، قطعا فضای چشمگیری را اشغال خواهند نمود. به همین دلیل به نظر شما بهتر نیست این 3 برنامه کاربردی را تنها در یک برنامه داشته باشیم؟ در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم شما را با برنامه کاربردی و البته بسیار محبوب در این زمینه آشنا سازیم. همراه ما باشید.

آفیس اندروید

برنامه WPS Office، یکی از برنامه های محبوب و از جمله کارآمد است که شما می توانید از این برنامه در راستای کارهای روزمره خود استفاده کنید. به گونه ای که با نصب این برنامه می توانید تعداد زیادی از فایل های مختلف اعم از PDF، ورد، اکسل و پاورپوینت را اجرا و یا حتی ویرایش کنید. از این رو با نصب این برنامه دیگر نیازی به نصب چندین برنامه ندارید که هم می توانند باعث پر شدن گوشی شما و هم حتی کند شدن آن شوند.

مهم ترین ویژگی های برنامه WPS Office

  1.  نمایش و تبدیل فایل PDF به فرمت ها مختلف
  2. نمایش و ویرایش فایل ورد
  3. نمایش و ویرایش فایل پاورپوینت
  4. نمایش و ویرایش فایل اکسل
  5. قابلیت ذخیره سازی در فضای ابری Cloud Drive
  6. قابلیت اشتراک گذاری آسان فایل ها با سیستم عامل های دیگر
  7. پشتیبانی از 51 زبان زنده در دنیا

لینک های دانلود برنامه WPS Office

دانلود برنامه آفیس رایگان WPS Office برای اندروید و iOS

4.149
این مطلب مفید بود ؟409
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
وبگردی