رضا رویگری

واکنش رضا رویگری به شایعه مرگش + عکس

تاریخ انتشار : 1 آذر 1393کد مطلب : 9756زمان مطالعه : 2 دقیقه
رضا رویگری بازیگر توانمند کشورمان که به تازگی از بستر بیماری جدا شده است در مورد انتشار شایعه ی مرگش مصاحبه ای انجام داد که در آن از رفتارهای ناشایسته برخی در مورد بیماری هنرمندان ابراز ناراحتی کرد.

رضا رویگری بازیگر توانمند کشورمان که به تازگی از بستر بیماری جدا شده است در مورد انتشار شایعه ی مرگش مصاحبه ای انجام داد که در آن از رفتارهای ناشایسته برخی در مورد بیماری هنرمندان ابراز ناراحتی کرد

رضا رویگری گفت : متاسفانه این روزها مد شده است که هنرمندان را می کشند و زنده می کنند که این کار، واقعا ناشایست و غیر انسانی است. نمی دانم چه کسانی و با چه نیتی بعد از سکته ای که کرده ام، دو بار شایعه مرگ مرا منتشر کرده اند. اگر واقعا این افراد منتظر مرگ من هستند به آنها می گویم تا حلوایشان را نخورم، نمی میرم.'

 رضا رویگری که بازیگر نقش کیان در سریال 'مختارنامه' یکی از به یادماندنی ترین های او است با تاکید بر اینکه وضیت سلامتی اش رو به بهبود است، گفت:این نوع شایعه ها جز ضربه زدن به جامعه هنری کشور تاثیر دیگری ندارد.

 رضا رویگری

او در ادامه افزود :من نمی دانم اگر در این شرایط یکی از بستگان من این خبر را می شنید و نمی توانست از سلامتی من مطمئن شود، چه به سرش می آمد.'

رویگری در باره روند درمانی خود اظهارداشت:دوره فیزیوتراپی ام تمام شده و الان مشغول آب درمانی و طب سوزنی هستم. خوشبختانه، وضعیت پایم خیلی بهتر از قبل شده اما الان بیشتر دستم دچار مشکل است.

 در مورد فعالیت هنری اش گفت: در فیلم سام قریبیان بازی کرده ام و قصد دارم فیلم خودم را هم شروع کنم که الآن در مرحله پیش تولید است.

این بازیگر سینما، نام فیلمش را 'هفت فرم' عنوان کرد و افزود:قصه این فیلم درباره یک سوپراستار سینما است که با یک عشق سینما آشنا می شود و اتفاقاتی در این مسیر برای آنها می افتد.

رضا رویگری خاطرنشان کرد:من همچنین یکی از داوران برنامه تلویریونی ستاره 20 بودم که درباره علاقمندان به بازیگری بود و برای تلویزیون ساخته شده است که آن کار هم اخیرا به اتمام رسیده است.

واکنش رضا رویگری به شایعه مرگش + عکس

4.743
این مطلب مفید بود ؟403
برگرفته از ایرنا /ن
وبگردی