فیلم پل خواب

حامد بهداد و استادش در پل خواب + تصاویر

تاریخ انتشار : 3 آذر 1393کد مطلب : 9795زمان مطالعه : 2 دقیقه
فیلم پل خواب عنوان اولین فیلم سینمایی اکتای برهانی است که در آن حامد بهداد و اکبر زنجان پور ایفای نقش میکنند.

 اکبر زنجانپور  بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون که سالها در عرصه سینما حضور کم رنگی داشت در اولین کار سینمایی اکتای براهنی به نام پل خواب در کنار شاگردش حامد بهداد ایفای نقش میکند.

اکبر زنجانپور درباره بازگشت دوباره خود به سینما با فیلم سینمایی پل خواب به کارگردانی اکتای براهنی گفت:من در مورد کارهایی که پیش از این در سینما داشتم، شانس خوبی نیاوردم. هر چند که بسیاری مواقع با استقبال و نگاه مثبت دیگران هم مواجه شد، اما من راضی نبودم و در سینما صرفا به گیشه نگاه نمی کنم و به خروجی فرهنگی یک اثر نگاه می کنم. زمانی خوشحال می شوم و از این تجربه استقبال می کنم که در کنار گیشه به راندمان فرهنگی اثر هم توجه شده باشد.

اکتای براهنی

فیلم سینمایی پل خواب

زنجانپور درباره عواملی که باعث شد در فیلم سینمایی پل خواب حضور پیدا کند گفت:وقتی فیلمنامه را خواندم، متوجه شدم که بسیار درخشان و خوب است و به معنای واقعی کلمه با یک فیلمنامه با شکل و ساختار درست مواجه شدم، نه اینکه فقط یک قصه باشد. از طرفی هم کارگردان این فیلم با تمام اینکه اولین تجربه بلند سینمایی را پشت سر می گذارد، اما بر اساس فیلم های کوتاهی که ساخته نشان داد که به دوربین، دکوپاژ و میزانسن درست و دیگر عوامل سینما مسلط است و تمام این عوامل در مجموع باعث حضور من در این اثر شد.
اکبر زنجانپور
اکبر زنجانپور در فیلم سینمایی پل خواب
 
بازیگر فیلم سینمایی گزارش یک قتل درباره فیلمنامه این اثر گفت:همانطور که گفتم فیلمنامه از شکل و ساختار درستی برخوردار است و با وجود اینکه از داستان «جنایت و مکافات» داستایفسکی اقتباس شده ، اما به دور دست ها نرفته و فیلمنامه با الهام از فضای کلی این اثر به خوبی ایرانیزه شده و شخصیت های آن قابل لمس و آشنا هستند و شخصیت پدر که من آن را ایفا خواهم کرد، در داستان داستایفسکی وجود ندارد. این آدم ها در جغرافیای ما زندگی می کنند، هر چند صرفا زاییده ذهن فیلمنامه نویس نیست، اما ارتباط مستقیم و صحیحی با جامعه امروز ما دارد.
حامد بهداد
حامد بهداد در فیلم سینمایی پل خواب
 
وی در ادامه درباره تجربه بازی با حامد بهداد گفت:من خیلی خوشحال هستم که با حامد بهداد همبازی می شوم ، به این دلیل که حامد سال ها پیش از دانشجویان خوب و تخس من بود و به همین دلیل پس از گذشت سال ها حس و حال خوبی نسبت به یکدیگر داریم و هر دو از این همکاری خوشحال هستیم. احساس می کنم با اینکه حامد رنج و سختی فراوانی را در راه بازیگری کشیده، اما سخت گیری ما هم به نوعی در تربیت استعداد بازیگری او موثر بوده است.

 

حامد بهداد و استادش در پل خواب + تصاویر

4.320
این مطلب مفید بود ؟173
برگرفته از سوره سینما - / ک
وبگردی