تأثر لاله اسکندری

تأثر لاله اسکندری به خاطر فوت عزیزانش

تاریخ انتشار : 4 آذر 1393کد مطلب : 9846زمان مطالعه : 2 دقیقه
لاله اسکندری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از اتفاقات ناخوشایندی که این روزها آزرده خاطرش کرده است سخن می گوید.

لاله اسکندری بازیگر توانمندی است که علاوه بر سینما و تلویزون و تئاتر در زمینهٔ طراحی و گرافیک نیز فعالیت می کند. او از سرطان بیماری مهلکی که باعث ذره ذره آب شدن عزیزانش شد حرف میزند و بسیار متأثر است او از مسئولان درخواست چاره جویی برای رفع این معضل می کند.
در ادامه بخش کوتاهی از گفته های اورا می خوانید:

«این روزها اتفاقات ناگواری که در جامعه هنری پیش آمده به شدت من را تحت تأثیر قرار می دهد. فوت مرتضی پاشایی و مجید بهرامی از آن اتفاقات ناگوار بود که من را بسیار ناراحت کرد. من در سال های اخیر بسیاری از دوستان و نزدیکانم را در اثر بیماری سرطان از دست دادم و از این شرایط خیلی متأسف می شوم که چرا این بیماری با این شدت پیش می رود و جوانان را از ما می گیرد.
من در سال 93 نه نفر از اطرافیانم را به خاطر همین بیماری از دست دادم و خواهشم از مسئولان این است که فکری به حال اوضاع سلامت و بهداشت کنند تا در حد امکان این بیماری را بتوانیم از بین ببریم.»


لاله اسکندری این روزها درگیر مجموعه دولت مخفی می باشد که از شبکه دو پخش می گردد. این سریال جزو سریال های گروه الف تلویزیون و درباره اسرای ایرانی در عراق و زندگی حجت الاسلام سید علی اکبر ابوترابی در زمان اسارت است و قرار است روایتگر گذارندن لحظه به لحظه های دوران اسارت از سوی اسرا و خانواده های چشم انتظار آن ها باشد و در قالبی داستان گونه، صبر، اراده و استقامت این هموطنان را به تصویر بکشد.

لاله اسکندری در این سریال نقش پروانه را بازی می کند که نقش مکمل او را پژمان بازغی در نقش سعید ایفا می کند.آن ها در این مجموعه به هم علاقه دارند اما
هر بار که این دو نفر تصمیم به ازدواج می گیرند، اتفاقی مانع ازدواج آن ها می شود.
 

لاله اسکندری در سریال دولت مخفی

تأثر لاله اسکندری به خاطر فوت عزیزانش

3.513
این مطلب مفید بود ؟94
برگرفته از روزگار نو - / ل
وبگردی