ساعت مچی

ساعت مچی آفتاب پرست + عکس

کد مطلب : 9866زمان مطالعه : 2 دقیقه
ساعت مچی هوشمندی که توسط شرکت ژاپنی طراحی شده قادر است تا باسلیقه کاربر کل ظاهر خود را تغییر داده و صفحه نمایش خود را عوض کند.

استفاده از فناوری e ink در ساعت مچی آفتاب پرست!

ساعت های زیادی در دنیا از فناوری e-ink بهره می برند که هرکدام در نوع خود جالب می باشند، این نوع پنل بیشتر در کتاب خوان ها مورد استفاده قرار می گرفت، اما به دلیل مصرف بسیار پایین و وضوح بالای آن در محیط های مختلف، تولیدکنندگان نسبت به استفاده از e-ink در ساعت های هوشمند اقدام کرده انداما ساعتی که اخیرا ژاپنی ها ساخته اند، کمی متفاوت است. این ساعت نه تنها می تواند صفحه نمایش خود را تغییر دهد بلکه ظاهر کل ساعت بسته به دلخواه شما تغییر خواهد کرد!

ساعت FES

 
در حقیقت این ساعت حتی در قسمت بند خود از فناوری کاغذ الکترونیکی بهره برده است تا کاربر بتواند به سادگی هر طرحی را که دوست دارد تنها به فشردن یک دکمه برای ساعت خود انتخاب کند. با ترکیب طرح های روی بند و صفحه نمایش، در کل 24 طراحی مختلف برای ساعت خود خواهید داشت که برای افراد تنوع طلب تا حد زیادی رضایت بخش است. البته این ساعت یک ساعت هوشمند نیست و چیزی جز اطلاعات زمانی را در اختیار شما قرار نخواهد داد، اما خب این گاهی یک مزیت محسوب می شود چرا که بر خلاف ساعت های هوشمند دیگر این ساعت با یک بار شارژ تا دو ماه شما را همراهی خواهد کرد.
ساعت FES هم اکنون توسط وبسایتی ژاپنی Makuake که به کسب سرمایه جمعی برای طرح های مختلف می پردازند پشتیبانی می شود و در حال حاضر حدود 2.7 میلیون ین ژاپن معادل 23,000 دلار سرمایه جذب کرده است که در نوع خود موفقیت بزرگی برای چنین طرحی محسوب می شود؛ چرا که 40 درصد سرمایه ی لازم در حالی تامین شده است که هنوز 98 روز دیگر تا اتمام مهلت تامین سرمایه باقی مانده است.
متاسفانه تنها افراد محلی می توانند در این سرمایه گذاری شرکت کنند و این افراد می توانند با پرداخت 167 دلار، صاحب یکی از این ساعت های زیبا شوند.

ساعت مچی آفتاب پرست + عکس

3.33
این مطلب مفید بود ؟21
برگرفته از زومیت-/ف
وبگردی