تغییر نام الهام چرخنده

تغییر نام الهام چرخنده به خانم زهرایی + تصاویر

تاریخ انتشار : 7 آذر 1393کد مطلب : 9918تعداد نظرات : 7 نظر
حجت الاسلام طائب در ادامه مراسم یادواره زنان شهیده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ خطاب به خانم الهام چرخنده گفت: از امروز ما ایشان را با نام خانوادگی زهرایی می شناسیم.

در ادامه این مراسم از الهام چرخنده بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون تقدیر شد و حجت الاسلام طائب خطاب به وی گفت:چرخنده نام فامیلی این هنرمند کشورمان است که از امروز ما ایشان را با نام خانوادگی زهرایی می شناسیم و این هدیه مقام معظم رهبری به الهام چرخنده است.

الهام چرخنده در یادواره شهدا


در ادامه الهام چرخنده با اشاره به نقش هنرمندان در فرهنگسازی عفاف و حجاب گفت:وقتی هوای یک کشور سالم است مردم آن کشور نیز در آرامش هستند و من اگر خود را در بدنه فرهنگ سازی کشور سهیم می دانم بر این باور هستم که باید به سینمای دینی، اسلامی و سینمای اخلاقی بپردازم و بیشتر از قبل باید آن را احیا کنیم.
وی افزود:وقتی دست مان در دست حضرت زهرا (س) است ترسی ندارم چرا که معتقدم سینما قرار است کارهای بزرگی را انجام دهد و من پس از سی و چند سال پس از انقلاب هم اکنون کارگردانی پروژه ایی را آغاز کرده ام که کمتر به آن پرداخته شده است و آن نیز مستندی در مورد شهدای اقلیت و غیر مسلمان در کشور است.

نام جدید الهام چرخنده

 


چرخنده ادامه داد:دلیل من از پرداختن به این موضوع این است که تو دهنی بزرگی به دشمنان بزنم که با نفاق می خواهند بگویند غیر مسلمان ها در کشور ما به اندازه مسلمان ها دیده نمی شوند.

تصویر جدید الهام چرخنده

 


این بازیگر افزود:ما بیش از 300 خانواده شهید غیر مسلمان داریم که مقام معظم رهبری نیز به دیدار آنها رفته اند. امروز الهام زهرایی و چرخنده فرقی ندارد چون رسالتی بر دوش دارد و قرار است کارهایی را بکند که حرف دل شما است. شمایی که مانند مردان و حتی گاهی بیشتر در پشت جبهه از آنها حمایت کردید و امیدوار هستم در این عرصه نیز مرا تنها نگذارید.
در ادامه از تعدادی از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تقدیر شد.
 

حجاب الهام چرخنده

تغییر نام الهام چرخنده به خانم زهرایی + تصاویر

3.9732
این مطلب مفید بود ؟571161
برگرفته از فارس - /م
7 نظر به ثبت رسیده است
مهتاب1397-01-06
راهی که شما پیش گرفتین راه خییلی سختیه ،ان شالله خدابهتون بیش از پیش استقامت بده.وحالتون همیشه خوب باشه
63
حامی1395-06-14
خداوندشفای عاجلبه ایشان عنایت فرماید تابتواند به اهداف عالی خود برسد.
82
خاطره1395-05-26
سلام، بنظرمن افراط و تفریط در دین جایز نیست،اسلام دین تعادل است البته شما با پوشش جدیدتان افراطی نیستین اما راه خوبی در پیش گرفته آید اگر به افراط کشیده نشوید، همینکه در افتضاح مراسم جشن حافظ نبودین خیلی خوب است.پاینده باشید.
93
یاسمین1395-05-13
افرین بر خانم چرخنده راه خوبی را انتخاب کرده ای پوشیدگی خود باعث میشود از بسیاری از گناهان جلوگیری شود انانی که خود را انگشت نما میکنن ودر معرض دید مردم قرار میدهند به هیچ نتیجه ای نمیرسند وهیچ فایده ای ندارد .
148
رضوانه1395-02-09
واقعا افرین شاید الهام چرخنده اولین هنرمند است که با حجاب است در ایران
1715
بهرام 1394-09-13
باسلام خدمت خانم چرخنده : من حجاب کامل را درچادر نمیبینم اصل ذات انسان است اما با لباسهای تنگ وکوتاه شلوارهای چسبان سخت مخالفم .چه بسا انسانهایی به ظاهر آراسته هستند که اسم مسلمان بودن را باخو د یدک میکشن ودر واقع گرگ در لباس میشند . خانم چرخنده من شما را خیلی دوست دارم وسریالهای قشنگ شما رابه دقت نگاه میکنم .چادر به شما خیلی میاد .امیدوارم هرجا که هستی موفق باشی .ضمنا گوش به حرفای مسخره ی بعضی ها رانده .موفق باشید
2624
ناشناس1394-08-09
اجر خانم الهام چرخنده را فقط خدا میتواند بدهدو این استواری شگفت انگیز نشان از این است که خدا با اوست
2941
وبگردی