بافت مو قلبی
بافت مو قلبی یکی از بهترین و پرطرفدار ترین مدل های بافت مو در میان خانم ها می باشد که روش ساده ای دارد و خودتان می توانید موهایتان را با این بافت زیبا کنید.

آموزش بافت مدل موی قلبی

یکی از زیباترین مدل های مو برای خانم ها ، مدل موهای بافته شده است . بافت مو طرفداران زیادی در بین خانم ها دارد و بسیار متنوع و کاربردی است و هیچ گاه از مد نمی افتد.این مدل مو که آموزش آن را در این بخش از دنیای مد نمناک آورده ایم ، بسیار آسان است و شما می توانید در مراسمات مختلف موهای خود را به شکل قلب ببافید.

آموزش بافت موی قلبی شکل

1. ابتدا موها را شانه کنید و مانند شکل شماره 1 قسمتی از بالای موها را از قسمت زیرین مو جدا می کنیم ، سپس این تکهاز موها را به دو قسمت مساوی تقسیم می کنیم.

2. مانند شکل شماره 2 همان قسمت های جدا کرده را به صورت ساده می بافیم.

3 و 4 . برای اینکه بافت مو ، قلبی شکل شود ، همانند تصویر شماره 3 یک دور موهای بافته شده را در جهت عقربه های ساعت می پیچانیم تا مانند دایره گرد شود ، سپس برای محکم شدن موها به انتهای آن مثل شکل شماره 4 گیره می زنیم . طرف دیگر موها را نیز همانگونه که گفتیم بپیچانید و با گیره مو محکم کنید.

5. در این مرحله موهای شما باید مانند تصویر شماره 5 باشد.

بافت مو قلبی

6 و 7 . موهای بافته شده خود را از نیمه بگیرید و با یک کش نازک به هم متصل کنید تا مانند یک قلب شود . می توانید برای یادگیری بهتر تصویر شماره 6 و 7 را مشاهده کنید.

8. در آخر مانند تصویر شماره 8 موهای بافته نشده تان را با استفاده از بابلیس فر درشت نمایید تا بافت موهای شما در میان موهای فرشده بسیار زیبا به نظر برسد.

این مدل بافت یکی از زیباترین مدل های مو برای دختر خانم های جذاب و زیبا است که می توانند در مراسمات مختلف مانند عروسی ، تولد و یا ولنتاین موهای خود را اینگونه بیارایند.

نکته :

بافت موی قلبی تنها مختص پشت موهایتان نیست ، بلکه شما می توانید این روش را برای قسمت کناری موهایتان نیز به کار ببرید و مدلی متفاوت و زیبا داشته باشید . برای زیباتر شدن موهای خود توصیه می کنیم ، باقی موهایتان را فر کنید.

آموزش بافت مو قلبی

طریقه درست کردن مو به شکل قلب بدون بافت

شما می توانید موهای خود را به شکل قلب بدون بافت نیز درست کنید . برای این کار به جای بافت باید موهای خود را بپیچانید.

1. ابتدا موهایتان را مانند تصویر شماره 1 فر کنید . اما فر موهایتان باید طوری باشد که موهای شما حالت دار دیده شود.

2. سپس قسمت بالای موهایتان را از قسمت زیرین جدا کنید و این قسمت را نیز مانند تصویر شماره 2 به دو نیم تقسیم کرده و هر قسمت را با کش ببندید.

3، 4 ، 5 . موهایتان را همانند تصویر شماره 3 بپیچانید و سپس موهای پیچیده شده را به جهت عقربه های ساعت یک دور مانند شکل شماره 4 و 5 بپیچانید تا ابتدای مو گرد شود . طرف دیگر موها را نیز به همین طریق بیارایید.

6 ، 7 . در این مرحله اواسط موها را به هم وصل کنید ، برای این کار از گیره استفاده کنید تا موها ثابت و محکم شود . برای آموزش بهتر می توانید 6 و 7 دقت نمایید.

این مدل زیبا ، از بهترین مدل های مو برای خانم های جوان و حتی دختر بچه ها است ، اگر قصد شرکت در مراسم عروسی و یا تولد را دارید می توانید ، موهایتان را اینگونه درست کنید.

بافت مو شکل قلب

در ادامه مدل های زیبای دیگری را نیز آورده ایم که با کمی توجه به تصویر و یادگیری آموزش های بالا می توانید به راحتی و با کمی صبر و حوصله این مدل ها را روی موهایتان پیاده کنید.

مدل بافت مو قلبی

بافت مو دخترانه

انواع بافت مو قلبی

آموزش انواع بافت مو قلبی جدید و فانتزی

4165
این مطلب مفید بود ؟13134
منبع : بخش دنیای مد نمناک/ن/ز.ت
برچسب : بافت مو
وبگردی