ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه
راهنمای جامع ارسال پیامک تبلیغاتی و استفاده از سامانه پیامک برای ارسال SMS انبوه،معرفی راهکارهای تبلیغات پیامکی برای افزایش فروش و جذب مشتری

راهنمای جامع ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

اگر شما قصد دارید تبلیغات پیامکی انجام دهید و پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنید لازم است در مورد ارسال پیامک انبوه اطلاعات دقیقی داشته باشید، در این مقاله می خواهیم در مورد ارسال پیامک تبلیغاتی، انواع روش های ارسال اس ام اس انبوه، تعرفه تبلیغات پیامکی و امکاناتی که برای ارسال SMS در سامانه پیامکی وجود دارد صحبت کنیم. با نمناک همراه باشید مطمئن هستیم در پایان این مقاله از اینکه وقتتان را در نمناک سپری کرده اید و به موضوع ارسال اس ام اس تبلیغاتی تسلط پیدا کرده اید، خوشحال خواهید بود.

زمانی که شما نرم افزار پنل اس ام اس را خریداری می کنید، اولین مرتبه که وارد سامانه پیامکی می شوید، شاید تنوع روش هایی که برای ارسال پیامک گروهی وجود دارد کمی شما را نگران کند، ما در این مقاله به شما می گوییم که کدام روش ارسال اس ام اس انبوه برای کسب و کار شما مناسب تر است تا شما بتوانید با کمترین هزینه، بیشترین بازدهی از تبلیغات اس ام اسی را داشته باشید.

پنل پیامک چیست؟

سامانه پیامک یک نرم افزار اینترنتی مانند جیمیل است که به شما قابلیت ارسال و دریافت پیامک را می دهد. اگر می خواهید در مورد پنل پیامک اطلاعات بیشتری داشته باشید، مقاله پنل اس ام اس چیست؟ ما را بخوانید. ما در مقاله "سامانه پیامک چیست؟" به صورت کامل توضیح داده ایم که سامانه پیامک چیست و چگونه کار می کند و در این مقاله می خواهیم در مورد ارسال پیامک تبلیغاتی، هزینه ارسال اس ام اس انبوه، کاربرد ارسال پیامک انبوه و... صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.
 
شما برای ارسال پیامک انبوه لزوما نیازی به خرید پنل اس ام اس ندارید، بلکه می توانید بدون خریداری سامانه پیامک، ارسال پیامک تبلیغاتی را به شرکت های ارائه دهنده خدمات پیامکی بسپارید. اگر وقت شما محدود است یا نیرو کافی برای مدیریت پنل اس ام اس ندارید و می خواهید فقط چند مرتبه اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید، می توانید این کار را به شرکت های سامانه پیامکی واگذار کنید.
توجه داشته باشید که اگر ارسال پیامک انبوه را به شرکت های تبلیغات پیامکی واگذار کردید حتما بعد از ارسال اس ام اس از شرکت تبلیغاتی درخواست کنید که گزارشات ارسال پیامک انبوه را برای شما ارسال کنند.
پیامک تبلیغاتی انبوه

روش های ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

پنل پیامک روش های متفاوتی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی در اختیار شما قرار می دهد. در ادامه به بررسی روش های مختلف ارسال پیامک انبوه خواهیم پرداخت تا بتوانید متناسب با کسب و کار خود بهترین روش تبلیغات پیامکی را انتخاب کنید.
واضح است هزینه نسبتا ناچیزی که صرف ارسال اس ام اس تبلیغاتی می کنید نه تنها هزینه نیست بلکه بزودی موجب افزایش قابل توجه فروش و درامدتان می شود. آیا شما می خواهید یک فرصت تبلیغاتی با ضریب نفوذ بالا و درعین حال کم هزینه را نادیده بگیرید؟
 
ارسال پیامک منطقه ای، ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت، ارسال SMS بر اساس شهر و استان، ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی، ارسال اس ام اس از روی نقشه گوگل، ارسال پیامک محله ای، ارسال پیامک از طریق دکل bts، ارسال پیامک از طریق فایل اکسل، ارسال اس ام اس بر اساس پیش شماره و کد به شماره های رند، ارسال SMS نظیر به نظیر، ارسال اس ام اس با کلمات کلیدی، ارسال پیامک به بانک مشاغل و... تنها بخشی از امکاناتی است که پنل اس ام اس برای انجام کمپین تبلیغات پیامکی در اختیار شما قرار می دهد.
 
امیدواریم تنوع روش های ارسال پیامک انبوه موجب نگرانی شما نشود، چراکه این تنوع و گستردگی در ارسال اس ام اس تبلیغاتی به شما کمک می کند که بتوانید به صورت هدفمند و هوشمندانه به مخاطب خود پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و بودجه تبلیغاتی خود را مدیریت نمایید.

ارسال اس ام اس به تفکیک شهر و استان

اکثر کاربران در سامانه پیامکی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی از این روش استفاده می کنند. در این روش بازاریابی پیامکی، شما می توانید استان، شهر، شماره های دائمی یا اعتباری و حتی پیش شماره مورد نظرتان را انتخاب نمایید و پیامک انبوه ارسال کنید. برای مثال اگر قصد فروش یک محصول گران قیمت در تهران را داشته باشید، می توانید وارد سامانه پیامک شوید و استان تهران، شهر تهران، نوع شماره ها را دائمی و شماره تلفن ها با کد 1 را انتخاب نمایید.
ارسال پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک بر اساس کد پستی

اگر قصد شما تبلیغات برای فروشگاه است بهتر است پیامک تبلیغاتی خود را به محله های اطراف فروشگاه ارسال کنید. با استفاده از قابلیت ارسال پیامک بر اساس کد پستی می توانید به محله های مورد نظر خود پیامک انبوه ارسال کنید و با صرف هزینه تبلیغاتی کمتر و در عین حال هدفمند بازخورد بهتری دریافت کنید.

ارسال SMS به تفکیک سن و جنسیت

بسیاری از مشاغل مانند آرایشگاه ها، بوتیک ها و... هستند که مخاطبین آن ها فقط آقایان و یا بانوان هستند. در نتیجه بهترین روش تبلیغات پیامکی برای این گونه مشاغل استفاده از قابلیت ارسال پیامک بر اساس تفکیک سن و جنسیت می باشد. در این روش شما مطمعن هستید که افرادی پیامک شما را دریافت خواهند کرد که بازار هدف شما هستند و شما با صرف هزینه کمتر به بازار هدف خود پیامک ارسال می‎کنید، این در حالی است که در دیگر روش های تبلیغاتی شما نمی توانید تفکیک سن و جنسیت را داشته باشید.

ارسال پیامک از روی نقشه گوگل

این روش (تقریبا) همانند روش ارسال پیامک بر اساس کد پستی است. با استفاده از روش ارسال پیامک بر اساس نقشه GOOGLE شما می توانید به شماره های همراه اول و ایرانسل موجود در منطقه مورد نظر پیامک ارسال کنید. در این روش دیگر نیازی به اطلاع از کدپستی نمی باشد و با انتخاب منطقه مورد نظر از روی نقشه گوگل می توانید به منطقه موردنظر اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید، لازم به ذکر است که به ماژول ارسال SMS از روی نقشه، پیامپ نیز گفته می شود.

ارسال اس ام اس محله ای

با استفاده از روش ارسال پیامک محله ای (در تهران) شما می توانید نام محله مورد نظر خود را انتخاب کنید و فقط به محله موردنظر پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. مزیت این روش نسبت به ارسال پیامک کدپستی و ارسال پیامک از روی نقشه این است که مستقیم با انتخاب نام محله می توانید اس ام اس منطقه ای (در تهران) ارسال کنید. طبق آخرین اخبار سامانه پیامک مخابرات قابلیت ارسال پیامک محله ای در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر است و برای ارسال پیامک به محله در سایر شهرها باید از ارسال پیامک کدپستی و یا ارسال از روی نقشه استفاده کنید. این روش برای فروشگاهها، دفاتر املاک و ... مناسب است.

ارسال پیامک از طریق دکل bts

در ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی BTS به شما کمک می کند تا بتوانید به افرادی که در 48 ساعت گذشته از دکل مخابراتی در منطقه خاصی سرویس گرفته اند، پیامک ارسال کنید. در این روش شما به افرادی پیامک ارسال می کنید که مطمعن هستید در 48 ساعت گذشته در این منطقه حضور داشته اند. این روش برای تبلیغات رستوران ها و هتل ها که مشریان آن ها اغلب توریست است، مناسب است.

ارسال پیامک از طریق فایل اکسل

ممکن است شما بخواهید به شماره هایی که خودتان جمع آوری کرده اید و در فایل اکسل ذخیره کرده اید SMS انبوه ارسال کنید. اگر قصد خرید سامانه پیامک دارید، حتما به این نکته توجه داشته باشید که پنل پیامک قابلیت ارسال اس ام اس از طریق فایل اکسل را داشته باشد تا بتوانید به سادگی پیامک گروهی ارسال نمایید.

ارسال اس ام اس نظیر به نظیر

ارسال پیامک نظیر به نظیر زمانی استفاده می شود که شما قصد ارسال چندین متن پیامک کاملا متفاوت را به چندین شماره متفاوت دارید، یک راه برای انجام این کار ارسال پیامک تکی از طریق سامانه پیامک است که شما در هر مرتبه متن پیامک و گیرندگان را وارد نمایید، پیامک را ارسال کنید و مجددا به سراغ پیامک بعد بروید که کمی زمان بر و خسته کننده است. ارسال پیامک نظیر به نظیر به شما امکان می دهد تا در فایل اکسل متن پیامک و شماره موبایل گیرندگان پیامک را وارد نمایید و یک مرتبه به تمام این افراد پیامک با متن متفاوت را ارسال نمایید.
پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک به بانک مشاغل

با استفاده از ارسال اس ام اس به بانک مشاغل می توانید به صنف مشخصی پیامک ارسال کنید. اگر قصد خرید سامانه پیامکی دارید، حتما توجه کنید که سامانه پیامک بانک شماره موبایل بروز اصناف و مشاغل را داشته باشد. شرکت فراز اس ام اس بانک مشاغل را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به مشاغل خاص (مانند پزشکان،فرهنگیان، رانندگان و..) پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.
 
اگر هنوز هم در مورد ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه سوالی در ذهن شما باقی مانده است پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه پیامک تبلیغاتی بفرستیم؟ ما را مطالعه نمایید.

راهنمای خرید سامانه پیامک

اگر قصد خرید سامانه پیامک برای ارسال پیامک تبلیغاتی را دارید و یا دنبال یک شرکت پنل پیامکی معتبر هستید تا ارسال پیامک انبوه خود را با خیال آسوده به آن ها بسپارید، ما به شما فراز اس ام اس را به عنوان بهترین سامانه پیامکی پیشنهاد می دهیم. برای خرید سامانه پیامک فراز به سایت شرکت فراز اس ام اس (www.farazsms.com) مراجعه نمایید.
اگر هنوز برای انتخاب سامانه پیامک و سفارش ارسال اس ام اس تبلیغاتی سوالی در ذهن شما باقی مانده است، صمیمانه پیشنهاد می کنیم با شرکت فراز اس ام اس تماس حاصل نمایید تا کارشناسان فراز اس ام اس به سوالات شما پاسخ دهند

چگونه پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنیم؟

53
این مطلب مفید بود ؟30
برچسب : کسب و کار
نظر سنجی برای این مطلب غیر فعال شده است
وبگردی