کک و مک
کک و مک یک بیماری پوستی نازیبا که خانم ها دوست دارند هرچه زودتر از شر آن خلاص شوند, با ماسک جعفری کک و مک ها را از بین ببرید.

رهایی از شر کک و مک با ماسک جعفری

کک و مک یکی از بیماری های پوستی است که در میان اروپایی ها، مخصوصا خانم های موبور و چشم آبی شیوع بیشتری دارد.

برای از بین بردن کک و مک به روش طبیعی اصلا احتیاج به مواد گران قیمت ندارید تنها صبر و اعتماد به این دستور کافیست که از شر لکه های قهوه ای خلاص شوید .

کک و مک

روش طبیعی از بین بردن کک و مک


به جای استفاده از داروهای گران زیبایی برای از بین بردن کک و مک ها می توانید خودتان به صورت طبیعی با مواد طبیعی دست به کار شوید. این بار در نمناک با روش طبیعی از بین بردن کک و مک آشنا میشوید. معجزه این ماسک جعفری شما را از شر کک و مک و لکه های قهوه ای خلاص می کند.
قسمت هایی از صورت و بدن که بیشتر در مواجه به آفتاب هستند دچار کک و مک و لکه های قهوه ای می شوند. بالا رفتن سن نیز در این مورد بی تاثیر نیست بنابراین بهترین کار این است که به این ترکیب اعتماد کنید و نتیجه آن را ببینید.

مواد لازم برای از بین بردن کک ومک
یک لیتر آب لیمو (صد البته طبیعی)
دو قاشق غذاخوری جعفری خرد شده
150 میلی لیتر آب مقطر
50 میلی لیتر الکل 70 درصد

طرز تهیه
جعفری های تازه خرد شده را داخل آب مقطر و الکل بریزید و خوب هم بزنید مواد را داخل شیشه مربا که ریختید روی آن را کامل بپوشانید و تا صبح بگذارید به حال خودش بماند. روز بعد مواد را فشار دهید تا مایعش کامل گرفته شود بعد آب لیمو را اضافه کنید و مواد را در یک شیشه استریلیزه شده و تمیز بریزید و در جای خشک و خنک و تاریک نگه دارید .
هر روز صبح روی صورت تمیز پنبه را به این مایع آغشته کنید و روی کک و مک ها بزنید. بعد از مدتی خودتان متوجه تاثیر آن خواهید شد.

از بین بردن قطعی کک و مک با ماسک جعفری

3.9271
این مطلب مفید بود ؟21061
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
برگرفته از زنجفیل -/ح
وبگردی