ترامادول

بلایی که مادر با ترامادول سر دختر 8 ساله آورد + عکس

تاریخ انتشار : 27 آذر 1396کد مطلب : 61535زمان مطالعه : 2 دقیقه
مادری که برای تسکین درد دخترش چند داروی مسکن را ترکیب کرده بود به عنوان یک متهم بازداشت شد ، ترامادول وضعیت دختربچه خردسال را به شدت خطرناک ساخته.

ترامادول ابزار جنایت مادر بیرحم برای تسکین درد دختر 8 ساله

دختربچه 8 ساله به دلیل مسمومیت دارویی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شد ، وضعیت وخیم این کودک شانس زنده ماندن او را بسیار کم کرده است.
Girl, 8, fighting for her life after mum gave her methadone for a stomach ache
 ترامادول

مادری که به دختر 8 ساله اش برای تسکین دل درد ترامادول داد

 استفاده خطرناک مادر جوان از ترامادول برای آرام کردن دل درد دخترش

براساس گزارشات محلی و خبری که میرر به عنوان خبر داغ آن را منتشر کرد "شرین آمبر هرناندز" به دختر خود ترکیبی از یک داروی مسکن و ترامادول داد تا دل درد او را تسکین دهد.
از قرار معلوم اوایل شب دختر "هرناندز" دچار دل درد شدید شد و بعد از ساعتی کمردرد هم به دردهایش اضافه شد به حدی که تحمل درد را نداشت و از مادرش خواست تا دوباره مسکن قوی تری به او بدهد.
مادر بی توجه به عوارض دارویی مثل ترامادول تصمیم گرفت تا مسکن را با آن ترکیب کرده و به دخترش بدهد ، دقایقی بعد درد او ساکت شد و به خواب رفت .
نیمه های شب "هرناندز" به اتاق خواب دخترش رفت تا وضعیت او را چک کند که با دیدن وضعیت دخترش به سرعت با اورژانس تماس گرفته و او را به بیمارستان می رساند.هرناندز می گوید :دخترم کبود شده بود و به سختی نفس می کشید به خوبی متوجه شدم که هرلحظه امکان مرگ او وجود دارد .
در حال حاضر دختربچه به دلیل مسمویت شدید دارویی در بخش مراقبت های ویژه بستری است و مادر او نیز در بازداشت به سر می برد.

بلایی که مادر با ترامادول سر دختر 8 ساله آورد + عکس

3.517
این مطلب مفید بود ؟125
منبع : بخش خبری نمناک /ن
برچسب : ترامادول
وبگردی