تنفر زنان از شوهر
در زندگی مشترک مردان رفتارهایی انجام می دهند که باعث تنفر زنان از شوهر خود می شود پس با شناخت این رفتارها می توانید از بروز مشکلات در زندگی زناشویی جلوگیری کنید.

دلایل تنفر زنان از شوهرشان

همیشه این سوال برای مردان وجود دارد که خواسته ی واقعی یک زن از همسرش چیست و چه ویژگی هایی در مردان وجود دارد که زن ها ازآن متنفرند. اگر از یک زن این را بپرسید که از چه چیزهایی درمورد مردها بدشان می آید، لیستی بی انتها جلو رویتان می گذارند که در ادامه این بخش از نمناک به بیان برخی از این خصوصیات می پردازیم.

علل تنفر زنان از شوهر را بشناسید

متعهد نشدن

زن ها از مردانی که برای رسمی نمودن رابطه شان تعلل می کنند و از متعهد شدن می ترسند، متنفرند زیرا زنان توقع دارند که در صورت جدی شدن رابطه، طرف مقابلشان خود را محدود به او کند و او را بازیچه خود قرار ندهد.

تنفر زنان از شوهر

قسم دروغ

بیشتر خانم ها از شوهری که به دروغ و برای اینکه آنها حرف هایشان را باور کنند قسم می خورند بیزارند اما از قسم خوردن آقایان هنگامی که خودشان ناراحتند بدشان نمی آید.

نرسیدن به خود

زنان از مردانی که به موهای خود نمی رسند و نظافت شخصی خود را رعایت نمی کنند متنفرند. آنها از کسانی که موهای ژولیده و نامرتب دارند، ناخن هایشان بلند است و بوی عرق می دهند، دهانشان بو می دهد و لباسهایشان نامرتب و چروک است و اندامشان متناسب نیست، گریزانند زیرا آنها بر این گمانند که این مردها حتی به خود احترام قائل نیستند و انگیزه و نظمی در زندگی ندارند.

سلطه گری

زنان از شوهر حمایتگر و کسانی که به آنها احساس امنیت می دهند، خوششان می آید اما از آقایانی که قصد کنترل دارند و به دنبال دیکتاتوری و دستور دادن به آنها هستند متنفرند و از آنها می ترسند و گریزانند.

سلطه گر بودن مردان

قابل پیش بینی بودن

زنان از مردانی که همه کارهایشان طبق روتین روزانه است و هیچوقت کار متفاوتی انجام نمی دهند بدشان می آید و آنها مردانی را دوست دارند که قابل پیش بینی نیستند.

وابستگی

از ویژگی هایی بسیار جذاب در همسر اعتماد به نفس و استقلال است و زن ها دوست ندارند مرد زندگیشان وابستگی شدید داشته باشد به طوریکه در روابط، کار و دوستی هایش نیاز به تایید دائمی دیگران داشته باشد و از عدم اعتماد به نفس رنج ببرد.

وابستگی مردان

اولویت دادن به دوستانشان

اگرالویت شما برای گذراندن وقت با دوستانتان است و دوست ندارید ساعتی را به گردش دونفره با همسرتان بپردازید، مشکلی بزبحثی ادامه دار م رگ در زندگی شما وجود دارد.

مدام بحث کردن

زن ها از شوهری که از هر موضوع پیش پا افتاده و کوچکی، بحثی ادامه دار می سازند و نسبت به هر صحبتی گارد می گیرند بیزارند.

رفتار زشت آقایان

مردان همیشه در سفر

زنان از مردانی که بدون آنها همیشه به سفر می روند چندان ناراضی نیستند؛ اما گاهی اوقات رفتن به سفرسبب می شود بیشتر قدر یکدیگر را بدانند.

مردان زخمی

زنان از مردانی که پس از یک عشق شکست خورده و در پی التیام زخم هایشان به آنها روی می آورند بیزارند.

مردانی که بیش از حد در کار خود غرقند

زنان عاشق مردان آینده نگر، مسئولیت پذیر را دوست دارند اما دوست ندارند همسرشان دائما در حال کار کردن باشد و نسبت به همسرش بی تفاوت باشد یا او را فراموش کند. زنان از این که شوهرشان توجهی به دغدغه های و سلامت روح و روان آنها نکند و تمام فکر و ذکرش معطوف به کار خود باشد، ناراحت می شوند.

بیش از حد کارکردن

مردان بچه صفت

زنان از مردانی که نسبت به خانواده بی خیال و بی توجهند و آینده نگر و مسئولیت پذیر، نیستند و حاضر به پذیرش ضعف های خود نیستند و هنگام انتقاد به آنها مثل بچه ها با عصبانیت می گویند:همینه که هست، متنفرند.

مرد ساده لوح

زن ها از شوهرانی که طرز برخورد با یک زن را بلد نیستند و آنها را دست کم می گیرند و مثل مردها با آنها رفتار می کنند و جنس لطیف زنانه را نمی شناسند، فراری هستند.

مردهایی که نمی خندند

مردهایی که نمی خندند یا به ندرت می خندند، این احساس را به شما می دهند که از شما نفرت دارند یا اصلا اهل تفریح و شوخی نیستند، که در هر دو صورت غیر قابل تحمل اند.

مردان جدی

مردانی که تعادل روانی ندارند

زنان از شوهرانی که تعادل روانی ندارند و هر ساعت با آنها رفتار مغییری دارند بیزارند. این مردان، گاهی زن خود را بی همتا می خوانند و گاهی به او اتهاماتی می زنند. گاهی از او دوری می جویند؛و گاهی همه مسائل زندگی را با آنها درمیان می گذارند.

مردهایی که به موضوعات بی اهمیت می پردازند

اگرمرد زندگیتان درباره موضوعی که مورد علاقه ی شما باشد صحبت کند خیلی هم عالیست اما اگرهمیشه از چیزهایی حرف بزند که فقط برای خودش جالب هستند، احساس ناخوشایندی به شما دست می دهد.

دلایل تنفر زنان از شوهرشان چیست؟

4.4538
این مطلب مفید بود ؟46969
منبع : بخش سبک زندگی نمناک/ن/ز.ت
وبگردی