شرکت طراحی لباس
امروزه اکثر شرکت ها و کارخانه ها لباس فرم ی را برای کارکنان خود در نظر میگیرند .اما برای خرید این لباس ها نکاتی وجود دارد که بهتر است به آنها توجه کنیم.

خرید عمده لباس کار 

خرید لباس کار به عنوان یکی از ملزومات اساسی کارخانه ها و کارگاه های تولیدی, از جمله خرید های همیشگی بنگاه های تولیدی بزرگ است. ما در شرکت بن بیگی به عنوان تولید کننده لباس کار همواره با مشتریانی مواجه هستیم که در فرایند انتخاب و خرید لباس کار مناسب برای کارکنانشان, پس از جستجوی فراوان به ما مراجعه می کنند و از ما به عنوان معتبرترین شرکت تامین کننده لباس فرم اداری, استعلام قیمت و کیفیت می کنند.

در خلال این مراجعات بیشمار, تجربیات زیاد و ارزشمندی کسب کرد ه ایم و با انواع مختلف و متفاوتی از مشکلاتی که در خرید عمده لباس کار و لباس فرم برای مشتریان ممکن است پیشامد کند, مواجه شده ایم و برای تک تک این مشکلات راه حل یافتیم. در این نوشتار قصد داریم تا بزرگترین مشکلات موجود بر سر راه خرید لباس کار به صورت عمده و تیراژ بالا را با شما در میان بگذاریم, تا اگر روزی قصد خرید عمده هر کدام از انواع لباس فرم را داشتید, از قبل متوجه چالش های ممکن در این مسیر باشید.

لباس کار مردانه

کیفیت و قیمت در خرید لباس کار عمده

یکی از سرفصل های با اهمیت در بحث خرید عمده لباس کار در تعداد بالا, موضوع قیمت و کیفیت است. حالا اینکه چرا قیمت و کیفیت را در یک بخش بررسی می کنیم, مبحثی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. فیمت و کیفیت در صنعت پوشاک دو اصل جدایی ناپذیر از یکدیگر هستند. مثلا اگر به دنبال خرید مانتو اداری برای کارکنان خانم بخش اداری کارخانه هستید, هر چه میزان بودجه ای که برای تهیه و تولید مانتو و شلوار اداری در نظر گرفته اید بیشتر باشد, امکان تهیه لباس فرم با کیفیت تری خواهید داشت.

اما اگر بودجه مورد نظر شما محدود باشد, در کنار اینکه هزینه کمتری خواهید پرداخت, محصولی که دریافت خواهید کرد هم, کیفیت پایین تری خواهد داشت. البته این موضوع کاملاً منطقی به نظر می رسد. اما مشکل در جایی شروع می شود که با پرداخت مبالغ به نسبت بالاتر, محصولی که مشتری در نهایت دریافت می کند از کیفیت لازم در حد هزینه انجام شده, برخوردار نباشد. برای اینکه با این مشکل مواجه نشوید, مواردی است که می بایست نسبت به رعایت آن ها اقدام نمایید.

لباس فرم مردانه

انتخاب یک تولیدی حرفه ای

اگر طرف قرارداد شما یک تولیدی حرفه ای لباس کار, مانند تولیدی لباس کار بن بیگی باشد, خیالتان از قیمت و کیفیت مطلوب محصول نهایی راحت خواهد بود. در واقع تمام کاری که شما باید انجام دهید, دقت در انتخاب شرکت پیمانکار مناسب است. شرکت ها و تولیدی های حرفه ای و قدیمی, هرگز کیفیت را فدای سود مالی بیشتر نخواهند کرد.

سابقه همکاری با شرکت ها و کارخانه های بزرگ

در هنگام انتخاب پیمانکار تولید لباس کار عمده, حتما به سابقه و رزومه کاری شرکت پیمانکار توجه ویژه ای داشته باشید. تولید کننده هایی که قبلاً در تولید لباس فرم اداری و لباس کار کمپانی های بزرگ نقش داشته اند, با فضای تولید لباس فرم در حجم انبوه آشنا هستند. شرکت بن بیگی با سابقه ای طولانی در تامین پوشاک اداری شرکت ها و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ, میتواند انتخابی صحیحی باشد.

انتخاب مدل و رنگ

مدل لباس کار میبایست متناسب با شرایط موجود در محیط کارگاه انتخاب شود. مثلاً کارگاهی که در آن نیروهای کار, با تجهیزات برقی در ولتاژهای بالا سر و کار دارند, باید دقت نمایند که لباس کاری را انتخاب کنند که به هیچ عنوان در آن از دکمه ها و زیپ فلزی استفاده نشده باشد. شاید این موضوعات ساده به نظر برسد ولی عدم توجه به همین موضوعات به ظاهر ساده می تواند عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

در بحث انتخاب رنگ برای لباس کار, در وب سایت بن بیگی مقالات متعددی نوشته شده است. به عنوان مثال, انتخاب رنگ لباس کار با توجه به رنگ سازمانی و یا استفاده از رنگ سازمانی به عنوان خرج کار در لباس فرم و مانتو شلوار اداری می تواند گزینه های موجود در انتخاب مدل و رنگ باشد. 

سایزگیری

هنگامی که تعداد سفارش از لحاظ کمی زیاد باشد, سایزگیری به یکی از مشکلات پر رنگ و با اهمیت تبدیل می شود. اگر فرایند سایزگیری لباس کار و لباس فرم به صورت درست و صحیح انجام نپذیرد, مشکلات متعددی را در ادامه ایجاد خواهد کرد.
معمولا در پروژه های بزرگ, سایزگیری وقت گیرترین مرحله در فرایند تولید خواهد بود. شرکت های معتبر هر کدام به منظور فائق آمدن بر این مشکل و تلاش در جهت کوتاه تر کردن زمان این مرحله, ابتکارات منحصر به فردی را ارائه دادند. مثلا ما در شرکت بن بیگی برای سایزگیری پروژه های بزرگ دو روش ابداعی داریم.
روش اول :سایزگیری در محل و روش دوم :ارسال سری سایز برای سایزگیری توسط مشتری.
لباس فرم زنانه

زمانبندی و تحویل

 تخمین دقیق زمان تحویل کار به مشتری همواره از موضوعات قابل بحث در پروژه های تولید لباس کار و لباس فرم است.البته نوع پوشاک تولیدی هم در تخمین زمان تحویل موثر است. مثلاً در تولیدی بن بیگی تولید مقنعه با سرعت بسیار بالایی انجام می شود.

سفارش های با تعداد تا هزار عدد, در زمانی کمتر از یک هفته به مشتریان تحویل داده می شود, اما تولید کت و شلوار اداری در بن بیگی به زمان بیشتری نیاز دارد. در هر صورت, برنامه ریزی صحیح منابع در خط تولید و مدیریت پروژه بر مبنای استانداردهای  به روز, می تواند تا حدود بسیار زیادی به دقیق تر شدن پیش بینی زمان تحویل کار به مشتری کمک نماید.

در صورتی که هرگونه سفارش و یا پرسشی در زمینه خدمات ما دارید, میتوانید با مراجعه به وب سایت بن بیگی و یا برقراری تماس نلفنی با کارشناسان شرکت, از شماوره رایگان تیم طراحی لباس فرم ما استفاده نمایید. تخصص ما طراحی انواع لباس فرم مردانه و لباس فرم اداری زنانه است . 

راهنمای جامع خرید عمده لباس کار

52
این مطلب مفید بود ؟20
برچسب : کسب و کار
نظر سنجی برای این مطلب غیر فعال شده است
وبگردی