پرسپولیس

بمب نقل و انتقالات در تور پرسپولیس

تاریخ انتشار : 6 اردیبهشت 1401کد مطلب : 63342زمان مطالعه : 1 دقیقه
پرسپولیسی‌ها با ستاره ملی‌پوش برای فصل جدید مذاکره کرده‌اند.

آنطور که از شواهد امر پیداست، پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی اشتباهاتی که در فصل جاری مبنی بر خریدن بازیکنان معمولی و بی‌کیفیت داشته اند را نمی‌خواهند تکرار کنند. از این رو، آن‌ها فهرستی طولانی از بازیکنانی تهیه کرده‌اند که پیش‌تر امتحانشان را در فوتبال پس داده‌اند.

به گزارش فرارو، پس از شایعاتی مبنی بر حضور علی علیپور، شجاع خلیل‌زاده و البته از آن‌ها مهمتر احمد نوراللهی در فهرست خرید پرسپولیس، حالا عنوان شده که مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع تیم ملی هم در فهرست خرید پرسپولیس برای فصل آتی قرار گرفته است.

پورعلی‌گنجی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده پیشنهاداتی از کشور‌های اروپایی از جمله پرتغال داشت و به نظر می‌رسید قصد داشت به فوتبالش در اروپا ادامه دهد. با وجود این، حالا خبر رسیده که مذاکره او باشگاه پرتغالی خوب پیش نرفته و دوباره به سمت پرسپولیس چرخیده است. او پیش‌تر در تیم جوانان پرسپولیس کار کرده و سابقه همکاری با یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس را هم در کارنامه دارد.

با توجه به بالا رفتن سن سیدجلال حسینی و آشفتگی دیگر مدافعان پرسپولیس در فصل جاری، به نظر می‌رسد خرید احتمالی پورعلی‌گنجی بخش زیادی از مشکلات خط دفاعی این تیم را برطرف کند.

انتهای پیام/م

بمب نقل و انتقالات در تور پرسپولیس

3.33
این مطلب مفید بود ؟21
وبگردی